Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Alior Bank

Treść opinii: Zadzwoniłem na infolinię z zamiarem założenie Rachunku Oszczędnościowego Kantor. Rozmowa szybka i konkretna, niestety po sześciu tygodniach wpłacając na rachunek pierwsze pieniądze dowiedziałem się, że został mi założony zwykły rachunek walutowy. Oznacza to pobranie trzykrotnie zawyżonego spreadu. Złożyłem reklamację na infolinii i na odpowiedź czekałem 81 dni. To jest chyba rekord Świata? Nie muszę dodawać, że nie pomagały żadne ponaglenia. Pani w oddziale poinformowała mnie nawet: "co się Pan denerwuje, teraz rozpatrujemy reklamacje z przed trzech miesięcy. Chyba mają jakiś poważny problem z ilością reklamacji i sobie nie radzą! Moją odpowiedź dostałem dopiero (i to natychmiast) po poinformowaniu na infolinii, że składam skargę do UOKiK. To nie żadna "wyższa kultura" tylko zwykła katastrofa!