Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: ERGO Hestia

Treść opinii: W dniu 18 listopada 2009r poprzez stronę internetową Ergo Hestii wypełniłam wniosek odnośnie ubezpieczenia mieszkania. Kilka dni później otrzymałam polisę na swój adres. Nie pierwszy raz korzystałam z takiej formy - rok wcześniej również kupowałam ubezpieczenie w analogiczny sposób. Taka forma zdecydowanie mi odpowiada, gdyż nie mam czasu na składanie wizyt w punktach obsługi klientów. Z uwagi na fakt, iż bieżące ubezpieczenie dobiega końca, zamierzałam po raz kolejny skorzystać z usług Hestii na takich samych zasadach. Niestety nie znalazłam wniosku na stronie tej firmy ubezpieczeniowej. W związku z tym przechodząc w pobliżu ul. Gnilnej w Gdańsku gdzie Hestia ma swoje biuro, zwróciłam się z pytaniem do Pracownika, w którym miejscu na stronie internetowej mogę znaleźć wniosek. I czego sie dowiedziałam? W Hestii nigdy nie było możliwości składania wniosków poprzez internet??? Co więcej - moje nazwisko nie figuruje wśród Klientów Hestii ??? W dniu 02 listopada br. wykonałam telefon na infolinię. Rozmawiałam z 2 Pracownikami. Konkluzja z tych rozmów była taka, że numer polisy podany przeze mnie nie figuruje w bazach Hestii??? Podany przeze mnie numer jest krótki w dodatku z rozszerzeniem literowym i to nie jest ubezpieczenie Hestii. Moje polisy opatrzone są wszystkimi danymi ww firmy, więc cała sprawa zaczynała przybierać już nieco niepokojący wymiar. Pokierowano mnie do jakiegoś pośrednika bądź kogoś, kto wyodrębnił się z Ergo Hestii. Bez rezultatu, tam również nie znaleziono mojej polisy. Pracownicy na infolinii w zasadzie nie zrobili nic, aby wyjaśnić tę sprawę. Następnego dnia tj. 03 listopada wykonałam zatem ponowny telefon na infolinię Hestii. Tym razem Pracownik odnalazł polisę z 2008 r. Ciekawe. Czyli nieprawdą jest to co przedstawiali mi moi rozmówcy z infolinii Hestii w dniu poprzednim, iż nie poslugują się taką numeracją polis jaką podawałam. Pracownik z dnia 03 listopada poinformował mnie, że kieruje wniosek do centrali. Sądziłam, że składa on w moim imieniu reklamację, ale zostałam uświadomiona, że to wniosek o ...wprowadzenie polisy do systemu??!! Po roku od jej zawarcia??? Na ten moment skierowałam reklamację na adres mailowy i czekam na stanowisko firmy w tej sprawie. Jakość podejścia do Klienta od początku do końca oceniam bardzo negatywnie - zarówno w punkcie obsługi jak i na infolinii.Nie dałam -5 tylko dlatego, że ta ostatnia osoba, z którą rozmawiałam wykazała choć minimum woli, żeby rozwiązać sprawę. Pozostałe osoby nie zrobiły nic, poza powtarzaniem, że nie ma polisy o takim numerze w firmie Hestia.