Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Yves Rocher

Treść opinii: Choć raczej korzystam z oferty wysyłkowej firmy Yves Rocher France dziś postanawiam wejść do sklepu stacjonarnego tej sieci. Prawie od razu podeszła do mnie Pani z personelu. Najpierw przywitała i zaproponowała pomoc klientce która była przede mną w tym sklepie, a gdy ta podziękowała, sprzedawca z podobnymi słowami zwróciła się do mnie. Powiedziałam iż chciałam zobaczyć nowy zapach Vanille Noire Pani wskazała mi jego miejsce i podeszła do regału gdzie on stał. Przyniosła jeszcze papierowe paseczki do testowania zapachów poczym stanęła za ladą. Ja przy okazji przypomniałam sobie nutę zapachową innych perfum. Pani ubrana była schludnie, wedle reguł i wytycznych Firmy. Biały fartuch- bluza z zielonymi lamówkami na szwach, zielone spodnie. Na nogach białe klapki na dwa paski i białe skarpety. Pani miała przypięty identyfikator, estetyczny i nie zniszczony. Wizyta ta polepsza moją ocenę marki, która została zachwiana po problemach z zamówieniem przez Internet. Słowo końcowe o samym lokalu to jest on przestronny, jasny, z pomysłem zaaranżowany. Ekspozycja towaru jest usytuowana pod ścianami, na środku wyspa z kosmetyką kolorową a na lewo tuż przy wejściu lada i kasa.