Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: W nawiązaniu do kilku obserwacji opisujących zaistniałą sytuację w pierwszy weekend listopada zgodzę się iż jakiś zator się zrobił. Popieram zdanie jednego z obserwatorów który stwierdza i domniemywa iż mogło to wynikać z dużej ilości obserwacji i zwiększonej aktywności użytkowników, których z dnia nadzień przybywa. No cóż można było to przewidzieć. Ale z drugiej strony Moderator też człowiek, a technika również ma swoje „humory”. Obserwacja nie zając , nie ucieknie i nie zniknie (chyba?). Dziwi tylko, bardzo mnie denerwująca lapidarna odpowiedź pod wspomnianymi obserwacjami Zespołu Secret Client. Zresztą i innych firm odpowiadających ton takich odpowiedzi również mnie drażni. Jest on bezosobowy i widać pisany automatycznie. Odrobina wysiłku by chociażby podziękować za odwiedzenie i zainteresowanie się ofertą firmy, zapewniać iż właśnie obserwacje te są z uwagą analizowane i wyciągane są z nich wnioski. Po co pisać „Po analizie zgłoszonego zagadnienia udzielimy szerszej odpowiedzi” jak z góry wiadomo iż tej szerszej odpowiedzi nie będzie….