Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Neckermann

Treść opinii: Odwiedziłam 27 października Biuro Podróży NECKERMANN w Galerii SANDECJA w Nowym Sączu, żeby skorzystać z oferty sylwestrowej. Wchodząc do biura niestety nie usłyszałam tradycyjnego przywitania Dzień Dobry, jedynie „Mogę Pani pomóc”. Na moje zapytanie o ciekawe propozycje sylwestrowe np. w Egipcie, usłyszałam niewiele. Pani nie była zorientowana, czy są jakieś akcenty noworoczne lub jakiekolwiek atrakcje sylwestrowe. Prosi o mój telefon, „może się zapyta i da mi znać”. Podaję e-maila do kontaktu i mam obiecane, że jutro otrzymam wiadomość – jest 30 października, 14.25 i żadnej wiadomości w mojej poczcie. Słyszę „ mogę dać Pani katalog” i dostaję 2 katalogi: NECKERMANN - Egipt 2010/2011; RAINBOW Tours - Zima 2010/2011 Obsługująca Pani nie pyta mnie o nic, nie próbuje zaproponować coś ciekawego, Komputer stoi obok, a Pani ani razu do niego nie spoglądnęła. Otrzymuję informacje, że w katalogach, które dostałam jest wszystko, „mogę sobie sama sprawdzić w Internecie”, „albo my sprawdzimy czy są miejsca w systemie”. Dalej odnośnie akcentów sylwestrowych dowiaduję się, że „ w noc sylwestrową takie jakieś pokazy, to na pewno coś takiego musi być, nie wierzę w cuda, żeby takiego czegoś nie było, ale tego nie podają”. Wspólnie ze mną Pani przegląda katalog RAINBOW Tours - Zima 2010/2011, znajduje nawet formę kolacji noworocznej – dalej nie wiadomo, czy z tańcami, w końcu jest Sofia i tu wyczytujemy, że jest kolacja i muzyka na żywo, dalej w Grecji – program artystyczny Niestety niewiele się dowiedziałam i postanawiam opuścić biuro, na koniec otrzymuję wydrukowaną ulotkę o Ofercie dnia: super okazji pobytu w Kenii, od 4 grudnia, ale zdecydować się trzeba już, w dniu mojego pobytu w biurze. Reasumując: 1.Obsługa była bardzo połowiczna, tak jakby pracownik po raz pierwszy czytał ofertę 2.Brak organizacji pracy: dokładnego przepytania co mnie interesuje, ile osób, standard hotelu, rodzaj wypoczynku, rodzaj wyżywienia, preferencje lokalizacji, ile planuję wydać na ten wyjazd pieniędzy, poinformowanie z jakiej miejscowości są wyloty – co mi odpowiada… 3.Brak propozycji dodatkowych (oprócz Kenii ) na temat: - wyjazdów narciarskich, - egzotyki zimą w innych terminach niż sylwestrowy, - nowości, promocji, bonusów, - hitów, atrakcji, ofert specjalnych - propozycji na LATO 2011/ tylko na moje zapytanie o oferty na lato 2011 otrzymuje katalog SKY Club/ Warto żeby Pani, która mnie obsługiwała dokładnie zapoznała się z propozycjami w katalogach, wyszukiwała ciekawostki, znała ogólne propozycje - próbowała swoją wiedzą, zaangażowaniem zachęcić do skorzystania z usług biura, które prezentuje. Wychodząc, powiedziałam „Dziękuję” , usłyszałam „ Proszę bardzo”, na moje „Do widzenia” – cisza, ani pożegnania, ani zwykłego, a jak ważnego „ZAPRASZAMY ” W tym biurze nie otrzymałam żadnej oferty, nie usłyszałam ani dzień dobry, ani do widzenia. W najbliższym czasie wybiorę się do kolejnego biura, może tym razem otrzymam ciekawą propozycje…