Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Play

Treść opinii: Jestem mile zaskoczona profesjonalnością i jakością rozmowy z telekonsultantem sieci Play. Ponieważ mam w Playu telefon na kartę, co jakiś czas dzwonią do mnie telekonsultanci z propozycją lepszego rozwiązania. Dzisiaj miałam przyjemność rozmawiać z bardzo miłą i kompetentną osobą. Pani Ania, bo tak się przedstawiła, w celu zweryfikowania mnie jako właściciela numeru, poprosiła o kwotę ostatniego doładowania, ja, niestety nie pamiętałam, więc nie odpowiedziałam, pani zadała mi kolejne pytanie, o numer puk, ponieważ znów nie znałam odpowiedzi, pani zapytała się, czy będe mogła się dowiedzieć o ten numer i czy będzie mogła przedzwonić do mnie w innym terminie i tu poprosiła, abym wskazała, kiedy może to zrobić. Zaraz potem poinformowała mnie, gdzie mogę znaleźć swój numer puk. Spodobało mi się w tej rozmowie to, że po pierwsze pani nie była osobą nachalną, oraz nie usłyszałam z jej strony zniechęcenia czy zlekceważenia mnie, kiedy nie mogłam udzielić podstawowych odpowiedzi na zadawane mi pytania. Dzisiaj wieczorem jestem umówiona na rozmowę z tą panią i mam nadzieję, że będzie ona równie przyjemna oraz korzystna.