Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Cezar

Dotycząca firmy: Credit Agricole

Treść opinii: Zawitałem tego dnia w oddziale Lukasu, jak zwykle uregulować płatności (kredyty). Pierwsze co mi się nie spodobało, że ilekroć nie przychodzę - to zawsze stanowisko "do spłaty kredytu" jest oczywiście nie czynne. I trzeba czekać, aż któryś z konsultantów raczy zająć się spłatami. Gdy dojrzałem pana, który zajmuje się "spłatami" zostałem poinformowany, że za chwilę zostanę wywołany. Szkoda, że chwila trwała dobre 10minut, w między czasie klienci, którzy przyszli do obsługi kont. Zmieniali się w dwóch okienkach bardzo szybko. W końcu Pan mnie po prosił. Usiadłem grzecznie mówię - chciałem opłacić dwie zaległe raty i kartę kredytową. Pan na mnie spojrzał z miną, jakbym powiedział - coś złego. No ale okey, myślę: "każdy może mieć kiepski dzień". W końcu zapłaciłem co trzeba (trwało to znacznie dłużej niż zwykle). Ale jednak się udało. Generalnie poza czasem czekania, aż doradca bankowy - coś zrobi (zanim mnie po proszono z kolejki) to wszystko było by dobrze. Jestem człowiekiem, który w tygodniu pracuje przeważnie od 8-18, lub 10-20... czasami zdarzy się wyjątek jak tego dnia. Ale, żeby w banku spędzać 20 minut w celu oczekiwania na spłatę raty kredytu (będąc pierwszym i jedynym klientem w kolejce)? To już lekka przesada. Mam nadzieję, że Lukas Bank poprawi swoją obsługę pod tym względem, bo jak mam iść miesiąc w miesiąc i marnować tyle czasu, to zaczynam dostawać nerwicy na samą myśl. Podsumowując moją ocenę: "Zachowanie i wygląd personelu" - mogę doczepić się do zachowania - generalnie mina doradcy jak powiedziałem, że chce uregulować zaległe raty - poczułem się jakbym zrobił mu coś złego. Stąd tylko +3. "Organizacja i czas obsługi" - ewidentnie za długo musiałem na to wszystko czekać. 10 minut czekania w kolejce, a zanim doradca wszystko wprowadził i wydrukował potwierdzenia - zajęło to kolejne 10 minut. I w międzyczasie - zero interakcji z klientem. W tym oddziale jest jedna kobieta, która mimo czasu który się spędza przy jej stanowisku - zawsze coś powie, zagada - by klient nie czuł się "obsługiwany jak przez maszynę". Stąd ocena skromna, bo skromna ale - 2. "Wygląd miejsca obsługi" - to jak zawsze czysto, schludnie, a i zauważyłem nowe "plakaty reklamowe" bardzo podobały mi się za to daję +5. Nie oceniam natomiast dwóch dodatkowych kryteriów: "Wiedza i kompetencja personelu" - przyszedłem coś opłacić i nie było potrzeby sprawdzania wiedzy. "Oferta, cena, asortyment" - j/w.