Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: NEONET

Treść opinii: Chodząc z koleżanką po mieście postanowiłyśmy wstąpić do sklepu Neonet, który właśnie mijałyśmy - koleżanka od dłuższego czasu nosiła się z zamiarem zakupu tostera. Na początku miałyśmy wątpliwości, czy sklep jest w ogóle dzisiaj otwarty - szyby pozaklejane, 2 pary drzwi zaplombowane, okazało się jednak, że jest dostępne trzecie - otwarte - wejście do sklepu, zasłonięte akurat przez grupkę plotkujących pań z wózkiem dziecięcych (chyba klientek, które właśnie wyszły i się z kimś zagadały). Weszłyśmy do środka i od razu podeszłyśmy do półki, na której widać było opiekacze (ok. 2-3 modele) i tostery... a właściwie tylko jeden samotny toster w cenie 66 zł. Stałyśmy chwilkę przed nim i sprzedawczyni, która była za ladą, podeszła w naszą stronę i zapytała, czy w czymś pomóc. Koleżanka powiedziała, że chciała zakupić jakiś toster, ale myślała o czymś tańszym, jak toster osoby z jej rodziny, który został zakupiony za cenę w przedziale 30-40 zł. Pani udzieliła informacji, że to jedyny toster na sklepie - rano były dwa i jeden z nich został sprzedany. Na razie nic nie będzie, a cena wynosi 66 zł, ponieważ toster jest ze stali nierdzewnej, a te tańsze są z plastiku i żółkną. Informacji na temat, czy będzie można coś tańszego jeszcze kupić, a jeśli tak to kiedy, nie otrzymałyśmy. Nie było z czego wybierać w sklepie, dlatego koleżanka zdecydowała się go opuścić i postanowiłyśmy zajść po ten toster gdzie indziej, kiedy następny raz będziemy na zakupach.