Opinia użytkownika: Marta_863
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Z ofert i reklam Bank ten wydawał się bardzo przyjazny. Obsługa była w miarę miła, ale niezbyt kompetentna. Umowa różniła się od ustnych ustaleń. Po doładnym przeczytaniu, okazało się, że oprocentowanie jest nie 16,5% lecz 18,0% i wciśnięto mi ubezpieczenie, którego nie chciałam. Na drugi dzień złożyłam reklamację. Pracownik pokazał mi, że nadal w jego komputerze widnieje 16,5% i on nie wie jak to się stało, że w umowie było inaczej. Obiecał sprawę załatwić w kilka dni. Minęło 2 miesiące i sprawa nie jest załatwiona!. Tracę cierpliwość, Pracownicy okazali się niesłowni i załatwienia spraw końca nie widać !!! Przestrzegam innych, bardzo uważnie sprawdzajcie oferty Alior Banku i wszystkie "papiery" czytajcie uważnie. Alior bank przestał być dla mnie instytucją zaufania publicznego.