Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Organic Farma Zdrowia

Treść opinii: Muszę dzisiaj uzupełnić braki zdrowej żywności, wchodzę do sklepu FARMA ZDROWIA - ORGANIC. Pani wita mnie i pyta „ może pomóc w czymś? ”. Odpowiadam „chciałabym kupić oliwę z oliwek”, podchodzę do regału z oliwami i oglądam. Dwie Panie z obsługi, na razie zajęte sobą, ambitnie rozmawiając na różne tematy prywatne. Decyduję się przerwać konwersację i pytam o polecenie mi oliwy z oliwek ekologicznej, dobrej jakości – niestety mojej ulubionej Natura nie mają, właśnie się skończyła. Wspólnie oglądamy, Pani nic nie podpowiada, zależy mi na oliwie włoskiej, po oglądnięciu kilku decyduję się na jedną z nich. Pani nie ma pojęcia, która jest najlepsza, pytam czym się różnią 2 wybrane, „czy tylko ceną” Pani stwierdza „nie wiem jaka jest różnica, chyba tylko cena, może odmiana oliwek inna”. Jedna z tych butelek wygląda nieestetycznie, pytam, czy to jest rozlane”, w odpowiedzi słyszę „to chyba etykieta była zalana”. Pytam, czy jest inny, czysty egzemplarz – nie ma, to ostatnia sztuka. Rezygnuję, szukam dalej, wybieram oliwę BIO, pytam, czy jest dobra, na to Pani „no sprzedają się”. Mam już oliwę, teraz pytam, czy jest masło orzechowe z 4 rodzajów, w tym z migdałów. Pani ogląda poszczególne egzemplarze i znajduje moje ulubione masło orzechowe. Sprawdzam datę ważności wybranych produktów – do 2012 r., spokojnie odkładam do zakupienia. Oglądam, co jeszcze jest ciekawego, Panie ponownie konwersują, nikt nic nie poleca, nie zachęca… Pytam o ciastka z kminkiem, Pani nie wie czy są, szuka, czyta, sprawdza – nic nie znajduje (gdyby była sprytna, to namówiła by mnie na jakieś inne pyszne ciasteczka). Dziękuję, płacę, Pani zachęca do skosztowania konfitur z jagód EKO – smaczne, ale dziękuję za zakup, konfitury robię sama. Ogólnie reasumując, obsługa „taka sobie”, wypełnienie powierzonych obowiązków. Brak inwencji, większej orientacji o charakterze towaru. Najważniejsze, że kupiłam, co chciałam.