Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Nationale-Nederlanden

Treść opinii: W dniu dzisiejszym zadzwonił mi telefon komórkowy. Po odebraniu go, okazało się, że dzwoni przedstawiciel firmy ubezpieczeniowej. Po przedstawieniu się, zapytał się o panią X. Odpowiedziałem mu, że musiała wystąpić pomyłka, gdyż nie znam żadnej osoby o tym imieniu. Pracownik podał nazwisko, które okazało się inne, niż ja posiadam. Faktycznie pomyłka, jednakże pracownik wykorzystał sytuacje i zaproponował przejście z dotychczasowej firmy, gdzie posiadam II filar do swojej, informując mnie jednocześnie, że co 2 lata można zmienić fundusz bez żadnych kosztów. Podziękowałem za propozycje, lecz muszę się jeszcze zastanowić. Pracownik także mi podziękował i się pożegnał ze mną.