Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Millenium

Treść opinii: Niestety nie mam dobrej opinii o tym sklepie, obsługa taka sobie. Zamówiliśmy z narzeczonym obrączki jeszcze miesiąc przed ślubem i oczywiście były tylko szkoda że za duże, ale to już nie była nasz wina przymierzałam atrapę tzw. rozmiar15,5 i prosiłam o zamówienie dokładnie takiego rozmiaru, ale Pani dała mi do przymiarki mirniki z obrączek "chudych" a my mieliśmy grube 8mm i tam wyszło że niby 16 i jeszcze Pani powiedziała że trzeba zamówić pół rozmiaru większe ponieważ będą ciężej wchodzić więc zgodziliśmy się w końcu to ona zna się lepiej. Ale już ominę tą wersje pogodziliśmy się z tym, że zmniejszamy na swój koszt, a tu proszę obrączki oczywiście że przyszły ale całkowicie zdeformowane i jedna do drugiej wcale nie podobne jakieś zaokrąglone i do niczego, powiedziałam że nie odbiorę takich obrączek i jest to skandal że taka firma wypuściła do klienta taki bubel zamiast od razu je naprawić, przecież to ich błąd że źle je zmniejszyli, przecież nie my jedyni zmniejszaliśmy obrączki szerokie pełno jest takich par że zmniejszają i zwiększają i nic się nie dzieje, a tu po prostu ktoś popsuł robotę mówiąc delikatnie, z resztą nikt nas nie informował o żadnej deformacji przy zmniejszeniu lub zwiększeniu. A poza tym porysowali bardzo część satynową więc to też mnie zdziwiło przecież to niepoważne z ich strony, obrączkami nacieszyłam się około 9 dni i do dziś ich nie mam w sumie dziś niby mam je odebrać, ale zobaczymy jak będą wyglądać, ponieważ nie odbiorę jeśli nie będą takie jak na powinny. I oto nie odebrałam tych obrączek zareklamowałam usługę, ale firma dała mi trzy wyjścia w sumie wszystkie wymagały abym płaciła 1. Zrobić je z tego złota co są od nowa na mój koszt oczywiście. 2. Przywrócić im poprzedni rozmiar przed zmniejszenia tylko po co mi za duże obrączki o 1,5 rozmiaru. 3. Albo zbiorą złoto obrączki będą węższe i mniejsze a złoto mam oddadzą, powiedziałam że to bezsensu jeśli będę chciała sztabę złota pójdę do banku kupiłam po to takiej grubości i szerokości obrączki żeby takie były.Wspomnę tylko, że wydaliśmy na nie prawie 3700,00 zł więc w sumie chyba wolno mi domagać się swoich praw, powiedziałam, że muszę się skontaktować z adwokatem i na drugi dzień im odpowiem ale następnego dnia dzwoniła już do mnie Pani że ona postanowiła wysłać te obrączki na swój koszt żeby je zrobili z tego naszego złota jeszcze raz nie chciałam się zgodzić ponieważ powiedziałam jej że jeśli popsują do końca to co będzie? Powiedziała że bierze to na siebie, poinformowałam ją że nie odpowiada mi to , ale ona powiedziała ze tak zrobi bo nie może dopuścić do tego żebyśmy byli tyle bez obrączek i nawet na wzgląd na to że to ona nas obsługiwała, pewnie nastraszyli ją że straci prace itp. Dziś pójdę to zobaczę co i jak jednak już nic w tym sklepie nie kupie i nie polecę go nikomu, a kierownik nawet nie miał argumentów żeby bronić tej sytuacji i nawet nie zaproponował mi żadnego wyjścia od siebie tylko sucho przeczytał kartkę a powinien skontaktować się z właścicielem i coś zaproponować ponieważ to ewidentnie ich wina. Właściwie nie wiem po co tam ten kierownik już ta Pani co nas obsługiwała była bardziej odpowiedzialna bo chce zapłacić za zmianę wady. Ale ogólnie moja opina jest negatywna.