Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Eda Plus

Treść opinii: Udałem się do sklepu elektronicznego EDA by kupić baterie pastylki 3V. Zszedłem po schodach i zobaczyłem 4 osobową kolejkę. Przywitałem się słowami 'dzień dobry', sprzedawca odpowiedział mi tak samo. Za ladą było dwóch ekspedientów. Jeden z nich rozmawiał z kimś przez telefon a drugi obsługiwał klientów. Czekając rozglądałem się po sklepie. Było w nim czysto i wyglądało jak w typowym specjalistycznym sklepie z elektroniką. Sporo półek, kartonów, wszędzie duże ilości towaru. Pod szklaną ladą wyłożone były różnego rodzaju wtyczki i złącza. Nagle drugi sprzedawca skończył rozmowę przez telefon i zwrócił się do mnie z pytaniem czym może mi pomóc. Powiedziałem, że potrzebuje cztery baterie pastylki 3V. W odpowiedzi usłyszałem pytanie czy znam symbol baterii. Odpowiedziałem, że nie, ale będę wiedział jak zobaczę baterie. Sprzedawca szybko podał mi z półki 3 rodzaje baterii. Wybrałem potrzebny mi rodzaj i spytałem o cenę. Otrzymałem od razu odpowiedź. Powiedziałem, że biorę towar. Sprzedawca podał mi pełną kwotę do zapłaty. Po zapłacie usłyszałem podziękowanie za zakupy. Gdy wychodziłem ze sklepu pożegnałem się i sprzedawcy odpowiedzieli mi. Obsługa przebiegła sprawnie i szybko. Na pewno w przyszłości skorzystam ponownie z usług tego sklepu.