Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: RWE

Treść opinii: Wybrałam warszawski numer całodobowej obsługi klienta RWE. Po 10 minutach oczekiwania, zgłosił się konsultant. Sprawa dotyczyła zmiany podmiotu umowy o świadczenie usług w zakresie dostawy energii elektrycznej do mieszkania. W dniu 4.10.2010 wysłałam do RWE oświadczenie o wskazaniach licznika na dzień przekazania/przejęcia lokalu. Niestety, mimo upływu blisko 2 miesięcy sprawa nie została przez RWE załatwiona. W rezultacie, mimo przejęcia lokalu, nowy lokator nie otrzymuje faktur za energię, a tym samym nie ma możliwości uregulować należności za dostarczony prąd. Wyjaśnienie sprawy zajęło mi 20 minut. Niestety, nie wskórałam wiele. Okazało się, że wysłanych w październiku oświadczeń nie udało się odnaleźć w systemie, w związku z czym muszę je wysłać ponownie. Ciekawe, czy tym razem sprawa zostanie przez RWE doprowadzona do końca (czyt. właściwie załatwiona).