Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: nepomucen

Dotycząca firmy: empik

Treść opinii: Wnętrze sklepu sprawia wrażenie odrobinę przeładowanego – powierzchnia sklepu jest stosunkowo mała, a regały ustawione zbyt blisko siebie. Kiedy klientów jest mało nie sprawia to specjalnie problemu, jednak w przedświąteczne, sobotnie popołudnie kiedy kupujących jest dużo ciasnota panująca w sklepie naprawdę utrudnia robienie zakupów. Poza tym nie mam specjalnie zastrzeżeń. Regały z poszczególnymi towarami są opisane i dobrze widoczne, a więc aby dotrzeć do interesującego nas działu nie trzeba prosić obsługi o wskazanie drogi. Warto odnotować, że pomimo śnieżnej pogody na dworze posadzka w sklepie była dosyć czysta. Jeśli zaś chodzi o obsługę to w tej materii styczność miałem jedynie z Panem obsługującym kasę ( bez zastrzeżeń – ubrany w czarny t-shirt z logiem sieci Empik, poza tym miły, kulturalny, sprawnie obsłużył terminal do kart i zaproponował bezpłatną reklamówkę ). Na plus należy zaliczyć, że w dniu mojej wizyty czynne były wszystkie kasy, dzięki czemu pomimo dużej liczby kupujących nie trzeba było zbyt długo oczekiwać w kolejce. Podsumowując – zakupy w Empiku w centrum handlowym Sadyba Best Mall byłyby większą przyjemnością, gdyby nie panująca w sklepie ciasnota. Może kosztem zmniejszenia asortymentu warto byłoby powiększyć przestrzeń dla klientów?