Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Gazeta Wyborcza

Treść opinii: Okres przed świąteczny to szansa na zwiększenie i to znacząco zysków dla handlowców . Znakiem czasu jest chyba coraz większe skomercjalizowanie się świąt Bożego Narodzenia które do sklepów w postaci oferty asortymentowej i wystroju trafia już na początku listopada a nawet wcześniej zajmując miejsce koło zniczy. Kupujących też jakby więcej, im bliżej 24 grudnia tym tłoczniej a sklepy kuszą ofertami i specjalnymi z tej okazji promocjami. By przynajmniej pobieżnie zorientować się z propozycjami firm i wyselekcjonować te które są warte mojej uwagi bardzo sobie chwalę wszelakie dodatki do gazet prezentujące pomysły na prezenty. Taki właśnie 48 stronicowy mini katalog został dodany do sobotniego wydania Gazety Wyborczej 4 grudnia 2010. Podzielony został na trzy główne kategorie Dla każdego Dla Niej Dla Niego oraz kilkadziesiąt ofert z ukierunkowaniem na firmę (m.in. Orange, Tchibo, Apart, Rebis ) Produkty zostały krótko i zwięźle opisane z podaną ceną . Ich zdjęcia były jakościowo dobre i czytelne. A całość dość dobrze spełniała swoje zadanie informacyjno-reklamowe. Na stronie 3 podano, głównie tylko internetowe adresy sklepów gdzie możemy proponowaną w opisanym tu dodatku ofertę nabyć. Choć zaznaczyć należy że oferta obejmuje sklepy stacjonarne a strona www podana jest najwidoczniej po to by łatwiej zlokalizować było adres firmy w dogodnej dla nas lokalizacji.