Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Castorama

Treść opinii: Przejazdem wstąpiłam do sklepu CASTORAMA, żeby sprawdzić, czy mają folię perforowana. Przy sklepie duży parking, wejście / wyjście z dowolnej strony, możemy skorzystać w zależności, którędy nam bliżej z lub do sklepu. Weszłam do wewnątrz sklepu, rozglądnęłam się dookoła – bardzo mało akcentów dekoracji świątecznych, jedynie w punktach informacyjnych poszczególnych działów małe choinki. Najbardziej kolorowo, świątecznie na dziale Ogrody – większość ozdób do kupienia. Dowiedziałam się, że folię, którą chcę kupić mogę zobaczyć na Dziale Budowlanym. Skierowałam się do tego działu, zapytałam w punkcie informacyjnym sympatycznego Pana o poszukiwaną przeze mnie folię. Pan oświadczył, że oczywiście jest, proszę za mną” Przeszliśmy kawałek, już się cieszę, że za chwilę kupię w końcu tę folię. Nagle Pan oświadczył „o już nie ma, ani kawałeczka, właśnie się skończyła, niedawno tu była”. Zapytałam, kiedy będzie najbliższa dostawa, znowu pokonujemy spory kawałek przestrzeni, doszliśmy do komputera i Pan sprawdził. Najbliższa dostawa będzie 16 grudnia, szkoda – tak bardzo zależy mi na czasie. No trudno, może znajdę w innym sklepie, a jak nie, to przyjadę do tego sklepu w przyszłym tygodniu. Serdecznie podziękowałam, usłyszałam proszę i po drodze do wyjścia w centralnej Informacji poprosiłam o katalog. Usłyszałam, że już nie ma. Poprosiłam jeszcze raz, żeby sprawdził, może 1 egzemplarz się znajdzie. Poskutkowała upartość i dociekliwość – udało się, Pan znalazł jeden egzemplarz katalogu dla mnie. Z podziękowaniem i pożegnaniem jednostronnym ( z mojej strony) wyszłam na parking i wyruszyłam dalej…