Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Konrad_29

Dotycząca firmy: Peperoni

Treść opinii: W ostatni weekend na kolację postanowiłem zjeść pizze. Ponieważ w mieście, w którym akurat przebywałem otwarta została nowa pizzeria (na dworcu PKP) chciałem sprawdzić jakość ich produktów. Ze względu na panującą aurę postanowiłem zamówić pizze z dostawą do domu. Znalazłem ulotkę (ksero kartki a4) i wybrałem interesująca mnie pizze spośród około 40 pozycji. Zamówienie złożyłem około godziny 18. Bez problemu dodzwoniłem się na wskazany numer. Pracownik przyjął zamówienie, zapisał adres i oznajmił, że czas oczekiwania wyniesie około 30 minut. Pół godziny minęło bardzo szybko, a pizzy jak nie było, tak nadal nie ma. Ale postanowiłem jeszcze zaczekać, w końcu za oknem śnieg, drogi śliskie. I tak minęło kolejne 30 minut oczekiwania. Zadzwoniłem pod wskazany na ulotce numer w celu uzyskania informacji czy zamówiona pizza dojedzie jeszcze dzisiaj. Niestety w słuchawce głucha cisza. Spróbowałem jeszcze kilka razy...nadal nieskutecznie. Ponieważ byłem bardzo głodny postanowiłem sam przyrządzić sobie kolację. Po około godzinie, kiedy już byłem najedzony słyszę dzwonek do drzwi. Otwieram, a tam pracownik pizzerii z dostawą pyta czy zamawiałem pizze. Odpowiadam, że tak ale ponad dwie godziny temu i teraz już jestem po kolacji. Pracownik przeprosił mnie tłumacząc się awarią samochodu. Ponieważ jest to nowa pizzeria, postanowiłem dać im szansę i zaproponowałem zakup tej pizzy za 70% ceny. Pracownik zgodził się na taki układ, jeszcze raz przeprosił i odjechał. Sama pizza, chociaż zimna, w smaku była całkiem dobra. Mam nadzieję, że pracownicy wyciągną wnioski i następnym razem zadzwonią do klienta, że dostawa się opóźni, ale żeby to zrobić muszą najpierw zapisywać numer do klienta podczas składania zamówienia, a tego właśnie zabrakło. Podsumowując: jeśli chodzi o ceny i asortyment to oferta jest bardzo atrakcyjna, kuleje czas obsługi i kontakt z firmą (trudności z połączeniem telefonicznym), pracownicy uprzejmi i starają się aby mimo wpadki klient był zadowolony (zniżka 70%). Przy następnej okazji zamówię jeszcze raz pizze w tym miejscu i zobaczę czy zostały wyciągnięte wnioski z zaistniałej sytuacji.