Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: merlin.pl

Treść opinii: Witam 2 tygodnie temu złożyłem zamówienie na książki.Ponieważ zmieniłem adres zamieszkania - edytowałem również adres na stronie merlin.pl. Po otrzymaniu maila z potwierdzeniem zamówienia okazało się że zamówienie zostało zaksięgowane na stary adres. Natychmiast wysłałem e-mail z prośbą o przeadresowanie mojej przesyłki. Jeszcze tego samego dnia dostałem odpowiedz od działu obsługi klienta że przesyłka została przeadresowana ale to opóźni czas dostawy o 1 dzień. Po dwóch dniach na stronie DHL udało mi się sprawdzić że owa przesyłka została przekazana kurierowi do doręczenia. Połączyłem się z konsultantem w tej sprawie a on odesłał mnie do napisania kolejnego maila i opisania całej sytuacji - co niezwłocznie uczyniłem - po czym dostałem e-mail z przeprosinami za zamieszanie i z zapewnieniem że zostaną zwrócone mi pieniądze. Poprosiłem jednak o zamówione książki - opcją odbioru osobistego ponieważ potrzebowałem je na prezent. Na co otrzymałem e-mail że sklep merlin.pl prosił o wyjaśnienie DHL gdzie i komu doręczył przesyłkę - warto dodać że konsultanci jak i dział reklamacji dział reklamacji działają w takim tempie że kurier doręczył przesyłkę ale nie wiadomo komu ponieważ nie poinformował mnie o tym że zostawia przesyłkę pod innym adresem niż jest na przesyłce. Tak więc czekam już na swoje zamówienie od 2 tygodni bez rezultatu - ponieważ każda próba kontaktu ze sklepem MERLIN.PL kończy się odpowiedzią konsultanta - proszę napisać e-mail lub brakiem odebranego telefonu. Podsumowując konsultanci są osobami niekompetentnymi potrafiącymi napisać jedynie "proszę napisać e-mail na adres :sklep@merlin.pl, dział obsługi klienta działa w ślimaczym tempie, strona www. ma wiele błędów , ceny są porównywalne do cen sklepowych jedynym atutem tego sklepu jest to że posiada większy wybór niż inny sklepy. Ogólna ocena za brak kontaktu i lekceważenie klienta zarówna przez konsultantów jak i przez dział obsługi jak również za brak kompetencji -5. Nie polecam robienia zakupów w tym sklepie - może jedynie z opcją "płatność za pobraniem".