Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Kamil_493

Dotycząca firmy: Dom Leków

Treść opinii: WIZYTA W APTECE. Apteka zasłużyła na wysoką oceną dzięki zaangażowaniu i profesjonalnemu podejściu do klienta. Zainteresowany byłem zakupem leku na receptę, który jest bardzo trudno dostępny w Słupsku. Najpierw kontaktowałem się telefonicznie z jedenastoma aptekami w danym mieście. Spośród nich jedynie oceniana apteka wykazała zainteresowanie i zamówiła lek w hurtowni. Czas oczekiwania określono na 3 dni, odbiór 17/12 o godz. 11. W aptece stawiłem się o określonej godzinie. W aptece była kolejka. Jednak przy każdym z 3 stanowisk prowadzona była obsługa klienta. Moją uwagę zwróciła czysta podłoga, co przy panującej pogodzie (śnieg, mróz) było dość zaskakujące. Na stanowiskach obsługi również był porządek oraz zachowana czystość. Na obsługę czekałem ok 2 minut. Zwróciłem uwagę na materiały reklamowe wielu firm farmaceutycznych, które ładnie komponowały się w jedną całość. Nie było to nachalne i nie biło agresywnie po oczach. Nad stanowiskami znajdował się 20 calowy ekran otoczony ulotkamii Ranigastu ,zapewne miał reklamować ten lek. Nie wiem tego albowiem ekran nie był uruchomiony. Kiedy nadeszła moja kolej zostałem miło przywitany. Pani była zorientowana w sprawie mojego leku i niezwłocznie mi go podała. Jej wyprawa na zaplecze trwała ok. 20 sekund. Cena leku była taka jaką mi podał przepisujący ją lekarz, a więc wpisująca sie w średnią krajową. Każda z obsługujących Pań ubrana była w schludny fartuch, ale tylko jedna z nich miała identyfikator. Pani, która mnie obsługiwała nie posiadała go. Następnie zapytałem czy będę mógł się regularnie zaopatrywać w lek w tej aptece. Uzyskałem twierdzącą odpowiedź. W tej chwili w rozmowę wtrąciła się druga aptekarka, która zastrzegła, iż jest to trudno dostępny lek, dlatego należy go zamówić kilka dni wcześniej. W normalnym trybie zamówienia realizowane są z dnia na dzień. Po uzyskaniu odpowiedzi zostałem miło pożegnany i zaproszony ponownie. Sama obsługa trwała ok 4 minut.