Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: DECATHLON

Treść opinii: Moja córka poszukując przez ostatnie 2 miesiące ciekawego, niezbyt drogiego, dobrej jakości dresu dla męża wybrała się kolejny raz, tym razem ze mną do jednego z największych sklepów sportowych. Po drodze zaliczyłyśmy w Centrum handlowym kilka kolejnych sklepów z odzieżą sportową i do sklepu Decathlon wpadłyśmy o 20:40, na 20 minut przed zamknięciem. Od razu pierwszego napotkanego ekspedienta zapytałam, gdzie znajdują się dresy męskie. Odpowiedział krótko (może za krótko), „tam prosto do końca” – szkoda, że nie poszedł z nami, nie doradził, byłoby znacznie łatwiej zrobić zakup, mając niewiele czasu. W szybkim tempie przedostałyśmy się do końca alejki i jak na razie nic, po lewej stronie, w następnej alejce były dresy damskie, dopiero w następnej alejce zobaczyłyśmy propozycje męskich dresów, bluz i spodni. Było tego sporo, córka jest podobnego wzrostu i postury jak mąż, więc dla pewności zaczęła przymierzać wybrane bluzy – na spodnie nie było oczywiście czasu. O godz. 20:45 z megafonu usłyszałam komunikat z prośbą, żeby wybrać już towar i udać się do kas. Ale moja córka była dopiero na początku przeglądania dobierania, wymieniania. Zostawiłam ją na chwilę samą, mam odmienny gust i podobają się nam odmienne ubiory. Pooglądałam, co ciekawego można kupić w tym gigancie, a rzeczywiście jest tego towaru sporo: torby podróżne, rekreacyjne i sportowe, odzież sportowa i rekreacyjna dla dzieci, młodzieży i dorosłych, sprzęt sportowy i rekreacyjny różnych dyscyplin oraz asortyment dla jeździectwa, myślistwa, wędkarstwa, nurkowania, fitness – oczywiście nie wszystko zobaczyłam, ale podobało mi się, że tak dużo różnorodnego towaru można tu kupić. Aby na spokojnie pooglądać i być może kupić coś ze sprzętu rekreacyjnego, to na pewno się tu wybiorę w innym terminie i na pewno o wcześniejszej godzinie. Córka dalej wybierała, już była 20:55 – kategorycznie ponagliłam ją, pochwaliłam za jeden z wyborów i w końcu zdecydowała się do bardzo ciekawy dres czarno – szary, dobrej jakości i w przystępnej cenie. Prawie biegiem podążyłyśmy do kas. Tu młody sprzedawca, pogodny, uśmiechnięty, skasował i poprawnie wydał resztę, na moje zapytanie o Kartę Stałego Klienta dostarczył mi formularz do wypełnienia z informacją o korzyściach posiadania tej karty oraz zachętą, żeby podać swój adres e-mail, a dostanę proste, szybkie i użyteczne informacje. Pan pożegnał nas grzecznie, zaprosił do odwiedzenia ponownie. Pomimo tak krótkiego pobytu mam zamiar wypełnić kwestionariusz i zbierać punkty, podać swój e-mail i wybrać się do tego sklepu w przyszłości.