Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Rafał_536

Dotycząca firmy: Circle K

Treść opinii: W dniu 24.12.2010 odwiedziłem stację benzynową Statoil na rogu Jugosłowiańskiej i Fieldorfa w Warszawie. Wjechałem na stację celem zatankowania etyliny 98. Na miejscu zobaczyłem, że ten rodzaj paliwa dostępny jest tylko na dwóch stanowiskach. Podjechałem do aktualnie jedynego wolnego, położonego najbliżej kasy (sklepu). Niestety okazało się, że dany dystrybutor jest akurat nieczynny, o czym informowała kartka przyklejona w miejscu wyświetlacza. Wycofałem się przed drugie stanowisko, gdzie dostępna była etylina 98 i odczekałem ok. 5 minut nim miejsce przy dystrybutorze się zwolni. Po tym zatankowałem pożądane przeze mnie paliwo. Na stacji nie było bardzo znacznego ruchu, jednak w momencie wjazdu na nią, tylko jeden dystrybutor był wolny. Był to akurat ten z pożądaną przeze mnie etyliną 98. Niestety okazał się on nieczynny, w wyniku czego, musiałem wycofać się do innego. Szczęśliwie nikt z tyłu akurat nie wjeżdżał na stację. Z tej perspektywy jednak, korzystna byłaby wcześniejsza informacja o tym, że dany dystrybutor jest w danej chwili uszkodzony. Informacja taka mogłaby być umieszczana w widoczniejszej formie, np. na stojaku przed dystrybutorem lub przed wjazdem na stację. Dzięki temu uniknęłoby się nerwów klientów oraz wykonywania przez nich niepotrzebnych manewrów w obrębie stacji. Po zatankowaniu udałem się do kasy. Czynne w tym czasie były dwie kasy, do których czekało po jednej osobie. Po podejściu do kasy, zostałem zapytany przez ekspedienta o posiadanie karty Premium Club. Odpowiedziałem, że nie posiadam, ale chciałbym ją założyć. Sprzedawca poinformował jak to uczynić, po czym dokonałem zapłaty za paliwo i zyskałem pierwsze punkty na nowej karcie. Po oddaleniu się od kasy wypełniłem druczek do karty Premium Club i wróciłem celem przekazania go sprzedawcy. Po tych czynnościach udałem się w dalszą podróż. Oprócz opisanego na wstępie dystrybutora, stacja pozostawiła miłe wrażenie. Na miejscu było estetycznie, w sklepie panował porządek, obsługa była uprzejma, ubrana wg standardów i kompetentna w zakresie programu Premium Club.