Opinia użytkownika: SecretClient_2
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Wybrałam się na zakupy do Netto, żeby uniknąć gigantycznych kolejek, jakie najczęściej w tym czasie są w pobliskim Realu. Asortyment jest wystarczający na podstawowe zakupy, a w tym samym budynku mieści się piekarnia z pysznym pieczywem, więc uznałam, że to dobry wybór. Jednak przeliczyłam się. Po wyborze towaru i podejściu do kas, okazało się, że tylko jedna z nich jest czynna, a kasjerka na uwagę jednego z klientów na ten temat, stwierdziła: "takie czasy nastały". Na skutek jego wyraźnego niezadowolenia, użyła dzwonka wzywającego kolejnego pracownika do kasy, jednak kasjerka, która pojawiła się jako druga równie dobrze mogłaby nie przychodzić w ogóle - miała skwaszoną minę, była nieprzyjemna dla klientów (nie powtarzała wartości zakupów, tylko KAZAŁA spoglądać na wyświetlacz kasy), przerzucała towar jak śmieci i cały czas uskarżała się na to, jaka jest zmęczona. Wyszłam stamtąd nieco podirytowana i pewnie w najbliższym czasie się tam nie pojawię.