Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: nattan

Dotycząca firmy: WARS

Treść opinii: Pracownik obsługujący minibar był naturalnie uśmiechnięty, miał sympatyczny głos, a każdego pasażera witał słowami 'dzień dobry', po czym uprzejmie proponował poczęstunek i zapraszał do wagonu restauracyjnego. Mówił też, że posiłek może być dostarczony do przedziału i podał mi menu. Zostałem bardzo dobrze obsłużony i zachęcony do wizyty w wagonie restauracyjnym. Tam sympatyczna kelnerka również przywitała mnie słowami 'dzień dobry', po czym podała kartę. Ponieważ wiedziałem już, co zamówię, poprosiłem o piadę Ferrara oraz zimną Pepsi. Po chwili kelnerka podała mi Pepsi, a po kilku minutach posiłek, życząc przy tym smacznego. Piada była ślicznie udekorowana i wyglądała zachęcająco. Smakowała wyśmienicie - mięso było gorące, tortilla ciepła, ogórek chłodny i chrupiący. Całość doskonale się komponowała i sprawiała wrażenie świeżości. Po posiłku podszedłem do baru i uregulowałem należność, zostawiając też napiwek, ponieważ byłem bardzo zadowolony zarówno z obsługi, jak i z jakości potrawy. Obsługująca mnie pani podziękowała mi za wizytę i pożegnała słowami 'do widzenia'. Podczas dalszej podróży pracownik obsługujący bar ponownie odwiedził mój wagon, proponując kawę. Gdy odmówiłem, odpowiedział sympatycznym uśmiechem. Uważam, że obsługa WARSu jak i serwowane potrawy są na najwyższym poziomie.