Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Alicja_297

Dotycząca firmy: Yes

Treść opinii: Witryny zewnętrzne w sklepie były czyste i oświetlone (oprócz jednej żarówki, która na zewnątrz się nie paliła). Logo firmy było podświetlone. W zewnętrznych witrynach sklepu znajdowały się ekspozycje Ikony, Charms, K. Stróżyny. Po wejściu do sklepu zostałam zauważona i przywitana przez pracownicę. Witryny w sklepie były czyste i oświetlone. W sklepie było czysto (nie było kurzu, błota i "kotów"). Po około 5 minutach pracownik zapytał mnie w czym pomóc. Powiedziałam, że szukam czegoś ładnego i wyjątkowego. Pracownik spytał czy chodzi o naszyjnik czy bransoletkę, zaproponował również osobno łańcuszek i przywieszkę. Powiedziałam, że może być naszyjnik, pracownik wskazał mi jeden z dwoma cyrkoniami, wtedy nadmieniłam, że córka wspominała coś, że w internecie widziała nową kolekcję. Wtedy pracownica zaproponowała mi naszyjnik firmy Ikony. Zapytała czy pokazać bliżej któryś z tych naszyjników, zgodziłam się i ekspedientka wyjęła z gabloty wskazany przeze mnie naszyjnik - skrzydlate serduszko. Pracownik prezentował ten naszyjnik na tacy YES. Zapytałam czy cyrkonie w serduszku z czasem nie wypadną i czy łańcuszek w związku z tym, że jest dość cienki nie zerwie się. Ekspedientka odpowiedziała, że nie powinny wypaść, a łańcuszek jest dość mocny. Poprosiłam o pokazanie mi jeszcze innego naszyjnika, tym razem amorek ze strzałką. Następnie zapytałam, czy do tego naszyjnika można skompletować bransoletkę. Pracownik pokazał mi bransoletkę. Wahałam się czy i zastanawiałam, czy będzie pasować ta biżuteria i czy córka będzie zadowolona. Zapytałam również czym czyścić te wyroby, ekspedientka odpowiedziała, że można płynem do czyszczenia srebra. Na koniec podziękowałam i powiedziałam, że zastanowię się jeszcze nad zakupem naszyjnika. Ekspedientka była uprzejma, miła i z chęcią pokazywała mi naszyjniki i bransoletkę z kolekcji Ikony. Nie wykazywała zniecierpliwienia moimi pytaniami, oraz gdy nie zdecydowałam się dokonać zakupu.