Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Neo

Dotycząca firmy: Platforma Canal+

Treść opinii: Nareszcie mogę ocenić telewizję N pozytywnie. Wysyłając mailem zgłoszenie reklamacyjne filmu VOD nie przyjmowałem dużego prawdopodobieństwa reakcji z ich strony, ale postanowiłem spróbować ponieważ to był najwygodniejszy dla mnie sposób zgłoszenia reklamacji. Okazało się, że ten sposób zadziałał. Reklamacja została uznana i otrzymałem odpowiedź zwrotną na adres e-mail. Dziękuję. Jeśli mogę coś doradzić N, która jak widać stara się i poprawia standardy, to fajnie byłoby aby tak jak to się odbywa w innych firmach wkrótce po zgłoszeniu reklamacji przychodził mail zwrotny z samą informacją, że reklamacja dotarła, że będzie podlegała rozpatrzeniu w terminie X. To może wysyłać automat, ale byłbym spokojniejszy, że mail dotarł we właściwe miejsce. Tu po wysłaniu długo, długo nic a dopiero po 14 dniach przyszła odpowiedź. Gdyby nie to, że mam mało czasu, pewnie mój niepokój przełożyłby się na kolejne kontakty, pytania o losy reklamacji, a po co? Pozdrawiam.