Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Telepizza

Treść opinii: Czasem nachodzi człowieka zimowa chandra, nie chce się gotować, a w połączeniu z chorą i marudząca Zosia w domu wynikiem jest brak obiadu. Dzielna żona wykonuje więc telefon do jeszcze dzielniejszego męża, który ma (wzorem dzielnych myśliwych) zorganizować coś na ząb. Na szczęście mamy nieco bardziej rozwinięty poziom cywilizacyjny więc dzielny mąż nie musi uganiać się za turem czy dzikiem tylko może spokojnie zamówić drożdżowy placek z sosem i dodatkami zapieczony w piecu. Na przykład w Restauracji Telepizza. Firma ta ostatnio regularnie donosi nam do skrzynek aktualne ulotki więc skuszony nachalną reklamą postanowiłem zamówić coś z szerokiego menu. Zadzwoniłem, miła pani przyjęła zamówienie na dwie wybrane przeze mnie pizze. Zapytałem się o cenę, zgadzała się z tą oferowaną na ulotce reklamowej. (Oczywiście, od kiedy pamiętam, w Telepizzy są same promocje, obniżki i rabaty cenowe). Ponadto pani mnie zapewniła że zamówienie powinno zrealizowane być maksymalnie do pół godziny od chwili zamówienia a więc do 18:20. Takie zapewnienie otrzymałem od pracownicy. Niestety dostawca nie dotarł w deklarowanym terminie, zamówioną pizzę otrzymałem dopiero po 18:30 a więc spóźnienie wynosiło ponad 10 minut. Łomża nie jest wielką metropolią, przez 10 minut można spokojnie dojechać do lokalu i z powrotem, a więc albo pracownica przyjmująca zamówienie błędnie mnie poinformowała albo sprawę zawalił dostawca. Na szczęście pizza nie była zbyt wychłodzona. Wraz z dostawą otrzymałem paragon a tam same „kwiatki”. Po pierwsze w nagłówku nie ma żadnej informacji że dokonałem zakupów w firmie Telepizza, tylko w firmie FGOTTI. Rozumiem, że firma działa na zasadzie franchisingu, ale informacja, że kupiłem w Telepizzy powinna być na paragonie. Ponadto nagłówek jest niechlujnie zaprogramowany, brakuje w nim polskich liter, gratuluję wyboru obsługującej firmy informatycznej. Po trzecie z paragonu wynika, że towar kupiłem o godzinie 19:08. Oczywiście jest to niezgodne z obowiązującymi przepisami. Ogólnie niska ocena – za brak terminowości i za niechlujny dowód dostawy oraz za wysokie ceny które po rabatach i promocjach dopiero okazują się cenami w miarę porównywalnymi do innych lokali serwujących podobne dania.