Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: Open Finance

Treść opinii: Umówiłam się na spotkanie z doradcą Open Finance w sprawie kredytu hipotecznego. Spotkanie miało być na godzinę 13:00, ale z niewiadomej przyczyny musiałam czekać ok. 15 minut, aż doradca przyjdzie po mnie do recepcji (pani z recepcji nie potrafiła mi powiedzieć czemu jest opóźnienie, a sam doradca nic o tym nie wspomniał). Chciałam uzyskać informacje, w jakich bankach najkorzystniej jest starać się o kredyt hipoteczny. Niestety, na tym spotkaniu doradca opowiedział mi tylko ogólnie w jaki sposób działa firma Open Finance, jak wygląda procedura składania wniosku o kredyt i co załatwiają doradcy za klienta. Nie dowiedziałam się natomiast o konkrety, w sprawie których przyszłam. Na moją prośbę o sprecyzowanie informacji i podanie nazw banków, do których będziemy składać wnioski o udzielenie kredytu, doradca odpowiedział, że na podjęcie decyzji o wyborze banków przyjdzie czas na kolejnym naszym spotkaniu, gdy już będę mieć w ręce umowę przedwstępną kupna mieszkania. Odniosłam wrażenie, że doradca nie chce mi od razu zdradzić nazw banków, bo obawia się, że pójdę sama do tych banków i złożę wniosek o kredyt pomijając firmę Open Finance i oni nie dostaną prowizji od banku. No cóż, owszem mogłabym tak zrobić, ale sam doradca podkreślał, że ich firma może wynegocjować od banku lepsze warunki, niż dostałby sam klient, więc po co miałabym iść osobiście do banku, skoro Open Finance może to zrobić za mnie lepiej i korzystniej? Doradca podczas spotkania był uprzejmy, ale nie otrzymałam od niego informacji, po które przyszłam, więc na razie nie skorzystam z oferty Open Finance.