Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Mariusz_69

Dotycząca firmy: CCC

Treść opinii: W Wielką Sobotę pilnie potrzebowałem dokonać zakupu półbutów i wybrałem się w tym celu do salonu obuwniczego CCC, znajdującego się w pasażu Tesco. Sklep z zewnątrz (z korytarza pasażu) wyglądał zachęcająco do odwiedzin; witryny były czyste, dwa przestronne wejścia do sklepu powodowały, że nie sposób było nie zauważyć tej placówki. Po wejściu do sklepu zauważyłem dwie sprzedawczynie i co mnie zdziwiło w okresie przedświątecznym - mała ilość klientów (2-3 osoby). Pracownice zauważyły mnie, lecz żadna nie powitała mnie w żaden sposób, czy to werbalnie, czy chociaż skinieniem głowy lub uśmiechem. Sklep wewnątrz prezentował się przestronnie, był dobrze oświetlony, podłoga była czysta, a do wystawionego towaru był swobodny dostęp. Udałem się w kierunku stoiska z obuwiem męskim. Podczas przechodzenia pomiędzy półkami, żaden pracownik nie podszedł do mnie, aby zapytać o pomoc w wyborze towaru. Wybrałem interesujący mnie model obuwia lecz okazało się, że w trzech kolejnych pudełkach był tylko jeden, prawy but. Udałem się więc w kierunku kasy, do jednego z pracowników, aby odnalazł mi drugi but do kompletu. Pracownik ten podszedł do witryny i zdjął jeden but z ekspozycji, podając mi go. Dodatkowo zapytałem, czy te modele są może dostępne z numeracją o jeden większe, gdyż nie zauważyłem spośród wystawionych, na co pracownik odpowiedział, że niestety nie, ale zaproponował inny model w większym rozmiarze. Po przymierzeniu udałem się do kasy. Pracownik (inny, niż obsługiwał mnie na sali sprzedaży) przywitał mnie wtedy słowami: "Dzień dobry", po czym zeskanował produkt, proponując mi środek do pielęgnacji obuwia. Po zakończeniu transakcji pracownik podziękował za zakupy, pożegnał i zaprosił ponownie. Podczas przeglądania asortymentu zauważyłem, że na wyeksponowanych butach na specjalnych ekspozycjach (nie na stojakach), była widoczna cena np.: "od 79 zł". Przeglądając wystawione tam obuwie, około 10 różnych modeli, tylko jeden tyle kosztował, pozostałe były droższe, a cena znajdowała się na podeszwie. Taka informacja wprowadza klienta w błąd. Reasumując wizytę: PLUSY: - czystość zewnątrz; - dobrze widoczna placówka z zewnątrz; - dwa przestronne wejścia; - zaangażowanie pracownika podczas rozmowy; zaproponowanie innego modelu obuwia, zaproponowanie środka czyszczącego do obuwia; - przywitanie przez kasjera oraz podziękowanie i ponowne zaproszenie; MINUSY: - brak przywitania przez pracowników po wejściu do sklepu; - brak zainteresowania klientem; - brak kompletnej pary obuwia w pudełkach; - pokazana jedna, wybrana cena na wyeksponowanych butach.