Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Sebastian_361

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: NIESTETY Z PRZYKROŚCIĄ MUSZĘ STWIERDZIĆ, ŻE KADRA KIEROWNICZA W SKLEPIE TESCO W TARNOWIE PRZY ULICY KOŚCIUSZKI JEST NIE KOMPETENTNA, NIE UPRZEJMA I TRAKTUJĄCA KLIENTA JAKO ZŁO KONIECZNE. POWODEM MOJEGO SPOSTRZEŻENIA JEST MIĘDZY INNYMI SYTUACJA KIEDY ZAKUPIŁEM PARAGON Z DOŁADOWANIEM DO TELEFONU PREPAID. ZAMÓWIŁEM WYDRUK ZAPŁACIŁEM I ODEBRAŁEM PARAGON Z NUMEREM DOŁADOWANIA. KU MOJEMU ZDZIWIENIU NUMER DOŁADOWANIA BYŁ O JEDNĄ CYFRĘ ZA KRÓTKI. ZGŁOSIŁEM TEN FAKT SPRZEDAWCY A TEN ODESŁAŁ MNIE DO KIEROWNICTWA. TAM DOWIEDZIAŁEM SIĘ, ŻE W CHWILI OBECNEJ SKLEP UŻYWA WĘŻSZYCH ROLEK DO KASY FISKALNEJ I NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI ABY PEŁNY NUMER SIĘ WYŚWIETLIŁ. ZAPYTAŁEM CO MAM ZROBIĆ W TEJ SYTUACJI? ODPOWIEDZ BYŁA SZYBKA ALE WYJĄTKOWO NIE PRZEMYŚLANA I BULWERSUJĄCA. OSOBA ZAJMUJĄCA MIEJSCE KIEROWNIKA ODPOWIEDZIAŁA Z UŚMIECHEM NA TWARZY: "PROSZĘ SOBIE WBIJAĆ NUMER NA CHYBIŁ TRAFIŁ, W KOŃCU TO JEST TYLKO 9 KOMBINACJI. NA PEWNO PAN TRAFI". PO TYCH SŁOWACH MIAŁEM JUŻ DOŚĆ KONTAKTU Z TĄ OSOBĄ, ZAPYTAŁEM WIĘC OSTATNI RAZ CO MAM ZROBIĆ I TO BEZ ŻARTÓW. ZNÓW OTRZYMAŁEM ZWIĘZŁĄ ODPOWIEDZ: "PROSZĘ REKLAMOWAĆ SIĘ U OPERATORA SIECI KOMÓRKOWEJ". KWOTA DOŁADOWANIA BYŁA NIE DUŻA, A W TEJ SYTUACJI OPERATOR NIE MIAŁ NIC WSPÓLNEGO Z TĄ SPRAWĄ WIĘC ODPUŚCIŁEM. ALE NIE POLECAM TEGO SKLEPU PONIEWAŻ SZKODA NERWÓW.