Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: Bort Wimar

Treść opinii: Ten sklep rzadko odwiedzam bo czasy swojej konkurencyjnej świetności ma on dawno za sobą, ale ze względu na potrzebę zakupu specyficznego rodzaju makaronu "rzadko chodliwego", więc nie przez każdego handlowca sprowadzanego, udałam się właśnie tutaj.Lokal sklepu jest bardzo duży, ale towaru taki ogrom, że na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie "przeładownia" dzięki czemu swoboda poruszania się po nim jest bardzo ograniczona i trzeba też uważać aby nie postrącać artykułów z pólek, klienci niema się o siebie ocierają. pracownicy, owszem w fartuszkach, tyle tylko,że wygląd tych fartuszków nie zachwyca - zwykłe, najzwyklejsze jakby właścicielowi nie zależało, aby pracowni już samym wyglądem zachęcał klientów. Pracownicy jakby z lekka przerażeni poruszają się jakby "nerwowo", gdy jakiś klient zapytał o położenie orzeszków ziemnych, dziewczyna palcem wskazała gdzie ma się udać i odeszła w pośpiechu, zostawiając klienta "radź sobie sam". Nie wiem czy to bardziej brak profesjonalizmu, czy też obawa, że szefostwo zaraz ją "o piórka", że się obija, w sklepie jest monitoring, więc może "wielki brat patrzy'. ja udałam się na stoisko z makaronami, a tam tłok bo przejście jest tak wąskie między pólkami, że 2 osoby szukające towaru na przeciwnych półkach nie mają szans aby stanąć obok siebie. Odczekałam i w końcu dotarłam do pożądanej półki. Niektóre ceny mnie "powaliły" gdy zobaczyłam prawie 7 zł z opakowanie 250 g, znalazłam mój makaron, ale oznaczone były 2 różne ceny a na opakowaniach nie było naklejonych metek, jedna cena bliska 7 zł, druga poniżej 4 zł, wzięłam po 1 paczce i idę do kasy, kasjerka sprawdza i okazuje się, że taki sam makaron jest w różnych cenach, oczywiście wzięłam ten tańszy 3,85 zł. pytam skąd taka różnica i słyszę zdziwioną pytaniem odpowiedź "nie wiem, może to już nowa cena, bo przecież towar z każdej dostawy ma nowe ceny" - zabrzmiało to tak jakbym popełnił co najmniej nietakt pytając.Tak sobie myślę, że pracownicy to nawet chcieliby się postarać, ale szefostwo ,w pogoni za zyskiem, popełnia jakieś błędy, które dają takie a nie inne odczucia klientowi.Jedyne moje zadowolenie, że poszukiwany makaron kupiłam w przyzwoitej cenie.