Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Natalia_549

Dotycząca firmy: IKEA

Treść opinii: Sklep Ikea zna już chyba każdy, prawie każdy choć raz go odwiedził i na pewno większość z nas ma chociaż jakąś drobną rzecz z szerokiego asortymentu Ikea. Opinię o tym sklepie są różne... Dla jednych jest to raj, dla jednych obowiązek, jeszcze dla innych męka... Ja należę do znacznego grona osób, którzy lubią odwiedzać ten sklep od czasu do czasu...Nie robię tam dużych zakupów, najczęściej są to dodatki, albo drobne elementy wyposażenia. Tak samo było i tym razem. Wybrałam się do Ikei głównie po tkaniny, obrus i inne drobne rzeczy... Wiedziałam, że przyda mi się dużo cierpliwości, bo w sobotnie popołudnie dużo poznaniaków odwiedza Ikeę. Jednak nie było tak źle, ludzi owszem sporo, jednak został zaaranżowany dodatkowy parking, więc w aspekcie znalezienia wolnego miejsca nie było problemu.Również sam sklep był przygotowany na przyjęcie znacznej liczby klientów. Bez problemu można było przedrzeć się przez tłum, również przy kasach obsługa szła sprawnie. Jednak moje ogólne dobre wrażenie zostało zniweczone przez szukanie obrusa. Nie mogłam znaleźć obrusów, które wypatrzyłam sobie uprzednio na stronie internetowej... Przeszłam trzy informację, gdzie po kolej każdy pracownik kierował mnie do innego działu..Najpierw dekoracje, potem tkaniny, potem patelnie i garnki. Gdy nareszcie dotarłam do osoby, która wiedziała, gdzie znajdę obrusy, usłyszałam lakoniczną poradę "Obrusy są tam w rogu, ale został już tylko jeden, jak go nikt już nie zabrał". Tylko jeden??? To mnie już porządnie zirytowało... Po raz pierwszy spotkałam się z sytuacją, że w Ikei zabrakło jakiegoś produktu..Myślałam, że jest to wręcz niemożliwe... W tej sytuacji musiałam się zadowolić szerokim wyborem tkanin.