Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Monika_863

Dotycząca firmy: merlin.pl

Treść opinii: A w Merlinie coraz gorzej. Wielka księgarnia, od wielu lat na rynku, a coraz gorzej traktuje klientów. Zamówiłam filmy, data dostawy każdego wg strony www - 24 godziny. Tymczasem tydzień kompletowano zamówienie bez ani jednego słowa przepraszam ze strony sklepu. Mało tego - kiedy w statusie zamówienia było napisane przy każdej pozycji, że są już one gotowe do wysyłki, na stronie www data wysłania - uwaga - za pięć dni, mimo że niby zamówienie już gotowe. Myślałam, że to pomyłka, ale nie, gotowa paczka czekała kolejny tydzień na wysyłkę. I znowu - ani słowa przepraszam ze strony sklepu, żadnego wyjaśnienia. Gdybym czekała na coś pilnego, prezent, czy tym podobne sprawy, mogłabym zostać z ręką w nocniku. Kolejny brak poszanowania klienta - o darmowej wysyłce dla stałych klientów od dawna można zapomnieć. Wydałam grube tysiące w tym sklepie, a nadal muszę płacić za wysyłkę, nawet jak zamawiam za 400 złotych. Kolejna sprawa - zauważyliśmy z mężem dość poważny błąd na stronie www, związany z bezpieczeństwem. Wisiał przez kilka dni, więc w końcu uznaliśmy, że może sklep o nim nie wie i wysłaliśmy im maila z opisem błędu, który szybko po naszej interwencji naprawiono. Oczywiście - bez słowa podziękowania. Jak dla mnie - skandaliczne olewanie klienta. Nie polecam. Tym bardziej, że znalazłam już internetową księgarnię, która ma zawsze taniej, niż Merlin, a płyty DVD i tak większość sklepów ma w tej samej cenie. Kupuję książki i filmy w ogromnych ilościach, ale Merlin już raczej moich pieniędzy nie zobaczy.