Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Born

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Mam 2 konta, w 2 różnych bankach. Z jednego z nich jestem od dłuższego czasu bardzo niezadowolony, więc postanowiłem przestać w końcu tylko narzekać i dla odmiany coś z tym zrobić. A dokładniej zmienić bank. Zachęcony reklamami telewizyjnymi odwiedziłem placówkę Millenium. Oddział niewielki, bardzo czysty, panował tam idealny porządek. Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Zaraz po wejściu zostałem przywitany przez pracownicę, która z uśmiechem zapytała w czym może mi pomóc. Kobieta była elegancko ubrana, w stonowanych kolorach, wyglądała dokładnie tak jak powinien moim zdaniem prezentować się przedstawiciel instytucji finansowej. Pracownica wyczerpująco przedstawiła mi ofertę kont, podkreślając ich cechy i korzyści. Mówiła zrozumiałym językiem, jej wypowiedzi były szczegółowe i rzeczowe. Oferta również wydała mi się być interesująca. Nie zdecydowałem się na założenie konta, bo chcę jeszcze porównać co inne banki mają mi do zaoferowania, ale wyszedłem z placówki zainteresowany i naprawdę zadowolony z obsługi. Właściwa osoba na właściwym miejscu.