Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Cichyklient

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Brak stosownego parkingu dla klientów, ale to wydaje mi się być spowodowane tym, że budynek jest adaptowany na sklep tej sieci, a nie budowany od podstaw. Po wejściu skorzystałem z bankomatu dostępnego w sklepie, wziołem koszyk i udałem w sklepowe alejki. Koszyków nie brakowało, było ich sporo, obok znajdowały się aktualne materiały reklamowe - gazetki. Sklep czysty, brak kurzu na produktach i pułkach, czysta podłoga. Towar starannie dołożony, nie brakuje wyboru w asortymencie, jest w czym wybierać - kupując konserwę rybną miałem szeroki zakres wyboru, począwszy od ryby w puszce, po zalewę. Ceny jak na dyskont przystało atrakcyjne, nie brakuje obniżek produktów jak i tych które znajdują się w gazetce handlowej. Jako, że były to moje pierwsze zakupy w pyrzyckiej Biedronce i nie za bardzo mogłem się odnaleść z tym czego szukałem to poprosiłem o pomoc pana, który akurat dokładał napoje. Mężczyzna pełen życzliwości wskazał mi gdzie znajdę makaron tortellini zaprowadzając mnie pod samą półkę i uprzedzając moje pytanie powiedział gdzie znajdę sosy jakbym potrzebował. Bardzo indywidualne podejście, zaś sam pan schludnie ubrany w firmową odzież. Gdy już miałem w koszyku to co potrzebowałem udałem się do kasy. Z racji małego ruchu klientów była czynna jedna kasa. Brak pod kasą reklamówek, ale to z racji tego, że pod taśmą nie ma takich dobrze nam znanych półek z torbami. Pani kasjerka przywitała mnie i zapytała czy potrzebuję reklamówkę. Poprosiłem o jednorazówkę, którą pani podała mi zza siebie. Zapłaciłem, resztę dostałem do dłoni wraz z paragonem. Pani podziękowała i zaprosiła ponownie do zakupów.