Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: EKO

Treść opinii: EKO jak zawsze z dużym wyborem artykułów, swobodną przestrzenią do poruszania się wózkiem i sympatyczną obsługą, czasem zdarzają się wpadki, ale nie ma ani idealnych miejsc, ani idealnych ludzi, ani nawet idealnych sytuacji. Dziś jednak wszystko w najlepszym porządeczku. Na sklepie pracownicy przy swoich obowiązkach, uśmiechnięci, życzliwi, doradzający gdy zaistnieje taka potrzeba, nie okazują niezadowolenia jeśli klient o coś zapyta lecz udzielają pomocy zarówno słownej jak i praktycznej, widoczni z daleka, nie sposób pomylić ich z klientem bo wszyscy ubrani w odzież sklepową ozdobioną znakiem firmowym, przypięte identyfikatory, niektórzy mają czerwone koszulki z białym napisem: z sercem dla serca. Widać wszyscy w dobrym humorze. W sklepie porządek, towar jak zawsze poukładany asortymentami, wszystko oznaczone metkami cenowymi, jeden z pracowników z czytnikiem, chyba sprawdzał poprawność i aktualność cen. Niewielkie zakupy robiłam więc niczym „wicherek” przez sklep przemknęłam : trochę młodych ziemniaków 1,59 zł/kg, sprawdziłam na wadze dostępnej przy stoisku 0,79 kg - tyle mi wystarczy, przecier pomidorowy 1,49 zł/ słoiczek, jogurt „owoce leśne” 1,99 zł/370 g , kajzerki 0,29 zł/szt. – obowiązkowo i do kasy, tu jeszcze papierosy 9,80 zł/paczka 20 szt. Ten ostatni zakup w sumie mogła bym sobie darować – kiedyś przyjdzie taki czas. Dwie kasy dostępne, przy jednej 4 klientów, przy drugiej dwóch, stanęłam do dłuższej bo klienci przy krótszej kolejce mieli wózki pełne „po brzegi” więc dłuższa tym razem może oznaczać krótsza w czasie i nie pomyliłam się bo przy tej kasie klienci mieli po kilka, dosłownie kilka sztuk zakupów. Kasjerka – sympatyczna dziewczyna Marta, proponuje reklamówkę, artykuły promocyjne, słowem stara się jak może dla dobra firmy, ciekawe czy pracodawca to doceni ?. Wszystko czego stąd potrzebowałam zakupiłam, sprawnie mnie obsłużono i sklep opuściłam.