Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jarosław_356

Dotycząca firmy: LOTOS

Treść opinii: Tankuję na tej stacji 3 razy w tyg. Gdy jest "pewna Pani" akurat na zmianie to moja wizyta tam zawsze mnie irytuje. Pani jest tak wykuta na pamięć regułek co do obsługi klienta że można zwariować. Podam przykłady. Zawsze tankuję paliwo diesel, gdy zatankuję już wybieram się do kasy by zapłacić, Pani stojąca za biurkiem nie patrząc w ogóle kto wchodzi i po co, krzyczy od samego wejścia "zapraszam Pana do tankowania Paliwa Lotos Dynamic..." (pragnę zauważyć że już zalałem paliwo i mam diesla i nie mam opcji wyboru innego paliwa). 2 przykład: Jest kolejka do kasy np: 4 osoby i do każdego pada z Pani ust informacja: " specjalnie dzisiaj dla Pana/ni Red bull w promocji". Za każdym razem gdy jestem na stacji Pani pyta się mnie czy mam kartę na punkty "Navigator"- moja odpowiedź brzmi " Nie, nie mam" Pani na to:" To może założę Panu, będzie Pan mógł gromadzić punkty..." Wszystko było by ok gdyby nie fakt że tankuję na kartę Lotos Bisness i wymagana ilość litrów przy tej karcie to min 40 l by zdobyć 1 pkt. Mam samochód osobowy i nie jestem w stanie nigdy wyjeździć do "0" by móc zalać pełne 40l. Podsumowując irytuję się zawsze gdy słyszę te same pytania 3 razy w tygodniu, gdyż ta Pani już mnie zna i zna cel mojej wizyty i moje potrzeby.