Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_3031

Dotycząca firmy: JYSK

Treść opinii: Do sklepu Jysk znajdującego się w centrum handlowym Top Shopping w Gdańsku często chodzę z koleżankami z pracy w poszukiwaniu promocji. Asortyment jest łatwo dostępny, wszystkiego można dotknąć – co jest ważne w tego rodzaju asortymencie. Szczególnie fajna jest możliwość położenia się na wyeksponowanych łóżkach, materacach. W sklepie panuje jednak ogólne wrażenie bałaganu. Zawsze kiedy tam jestem rzeczy na półkach są nieułożone. Rozumiem, że to klienci burzą porządek, ale widać, że w sklepie jest zatrudnionych niemało osób i chyba zamiast ukrywania się w magazynie ktoś mógłby wziąć się za utrzymanie porządku na sklepie. Kolejną rzeczą jest sprawa obsługi klientów. Stając w kolejce trzeba uzbroić się w cierpliwość. Mimo dwóch kasjerek człowiek musi się nieźle naczekać. Często jest 1 kasjerka, a inni pracownicy mimo, że widzą długą kolejkę nie wykazują inicjatywy rozwiązania tego problemu. Ostatnio do kasjerki podszedł pan, który chciał pomocy w zakupie materaca. Kasjerka nie wiedziała za bardzo co zrobić. Pan troszkę się naczekał zanim pani raczyła mu odpowiedź. Najpierw powiedziała, że zaraz kogoś zawoła. Po czym stała i się miotała za kasą. W końcu kogoś zawołała, ale oczywiście nikt nie przyszedł. Też wyglądało to tak, jakby komuś się po prostu nie chciało podejść. W końcu powiedziała panu, żeby sobie poszedł na dział z materacami i tam poczekał, a ona po kogoś zadzwoni. Pan odszedł a ona nie zadzwoniła. Zaczęła kogoś obsługiwać i znowu dopiero po chwili zaczęła działać… W końcu druga kasjerka przejęła inicjatywę i powiedziała, że za chwilę sama tam pójdzie. Czas oczekiwania – okropny. Nie można natomiast przyczepić się do życzliwości kasjerek, jak w końcu podejdzie się do tej kasy. Pani witają się i żegnają z klientami kulturalnie, w dodatku zawsze oferują jakiś promocyjny towar, który za pewne mają obowiązek w danym dniu sprzedawać ze szczególnym naciskiem. Nie można również nie wspomnieć o wiedzy pracowników na temat asortymentu sklepu. Kiedy poprosiliśmy o radę na temat ręczników, czy innym razem, materaców – zawsze usłyszałam zadowalającą mnie odpowiedź. Panie znają się na rzeczy, potrafią dobrać produkt do potrzeb klienta, trafnie diagnozują jego wymagania i niekoniecznie wciskają produkt, który akurat jest najdroższy. Często nawet proponują, żeby przyjść później, bo np. do czwartku interesujący nas produkt będzie w promocji. To jest super i chwali się. Ogólnie Jysk posiada dużo produktów wątpliwej jakości, natomiast oferuje również porządne artykuły wykonane z dobrego jakościowo materiału. Kupując niebawem materac na pewno udam się do Jyska, gdyż przeprowadzając analizę innych sklepów z materacami doszłam do wniosku, że ten sklep ma najlepszą ofertę zarówno pod względem jakości jak i ceny. Polecam dla niewymagających klientów, którzy mają dużo wolnego czasu i cienią sobie obiektywną opinię na temat produktów sklepu.