Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Gunia

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Supermarket Carrefour Market przy ul. Monte Cassino 77 w Siedlcach mieści się w dużym parterowym budynku obitego białą, charakterystyczną blachą. Przed samym budynkiem mieści się parking - bardzo duży i schludny. W obiekcie znajdziemy nie tylko sam supermarket, ale również salon operatora telefonii komórkowej, salonik prasowy oraz kwiaciarnię. Co rzuca się w oczy po wejściu do Carrefour Market w Siedlcach to brudne i niektóre powyłamywane szafki dla klientów sklepu na inne zakupy - nie sądzę by taki widok zachęcał kogokolwiek, aby pozostawić tam swoje rzeczy bez obawy, że zostaną ukradzione. Po wejściu już na teren sklepu za bramkami stoją po prawej stronie niebieskie koszyki zakupowe (o ile są) - zdarza się, że kosze są bez rączek lub brakuje wózków-podstawek pod te kosze. Kosze są brudne, z ulotkami lub foliowymi reklamówkami w środku. Stoiska warzywa-owoce są schludne, chociaż i tam da się zauważyć zwiędniętne ogórki. Względny porządek panuje na stoisku mrożonki-wędliny-sery, gdzie jest obsługa - w ladach jest zawsze wszystko ładnie poukładane, jednak z tyłu stanowiska obsługi do krojenia wędlin i serów pozostawiają wiele do życzenia - są niejednokrotnie ubrudzone pozostałościami, leżą tam wcześniej krojone wędliny. Trzeba trochę postać, by obsługa zwróciła na klienta uwagę - jednak co do samej jakości obsługi zastrzeżeń nie mam. Reszta asortymentu jest ułożona prawidłowo i czysto. Tylko w alejce z napojami zauważyłam zaschniętą ciemną plamę z coli. Po zrobieniu zakupów w ilości 5 produktów udałam się w stronę kas. Mimo, iż było bardzo dużo ludzi - przede mną w kolejce 6 osób, w tym 3 z pełnymi wózkami zakupowymi - otwarte były tylko 2 kasy. Na próżno było szukać ochroniarza, by prosić o otwarcie innej kasy (ogłaszają to przez mikrofon) - nie było go ani na sali sprzedażowej, ani na pasażu. W końcu jedna z pracownic zlitowała się nad klientami i zaprosiła nas do drugiej kasy. Przede mną była tylko jedna para, więc myślałam, że pójdzie sprawnie. Myliłam się. Para przede mną miała kilka produktów plus pieluchy dla dziecka. Wszystko by było OK, gdyby nie informacja od kasjerki (po skasowaniu wszystkich produktów), że w tej kasie można płacić jedynie gotówką - informacja była nad taśmą bliżej kasy, a więc niemożliwa do zobaczenia dla klienta z tyłu, ani dla klienta wybierającego kasę. Klientka poprosiła kasjerkę, aby odliczyła od rachunku pieluchy i że za nie zapłacą w innej kasie kartą, powiedziała, że nie widziała kartki, że w tej kasie płaci się tylko gotówką. Kasjerka odburknęła, że wyraźnie jest napisane i czytać trzeba. Skoro tak wyraźnie i w tak doskonałym miejscu jest to ogłoszenie to czemu i ja tej kartki nie zobaczyłam stojąc przy kasie? 10 minut trwało poszukiwanie kierowniczki, aby anulować z rachunku pieluchy - tragedia. W końcu ochroniarz dał jakąś swoją kartę. Po 15 minutach klientka mogła zapłacić gotówką za pozostałe zakupy, a jej mąż po upomnieniu się po pieluchy poszedł do innej kasy, by zapłacić kartą. Jedna osoba przede mną w kolejce i 15 minut oczekiwania - to kpina. Nawet Pan za mną stwierdził, że idzie do innej kasy. Skasowanie moich zakupów było już szybsze - w końcu tylko 5 produktów. Pani kasjerka 2 razy pytała, czy mam Kartę Rodzina - powiedziałam jej, że już jej dałam i skasowała. Nawet nie zapytała, czy potrzebuje reklamówki. Żadnego dzień dobry, proszę, dziękuję. Nic. Jestem zawiedziona fatalną obsługą w tym sklepie. Pragnę nadmienić, że to nie pierwszy raz. A kasa expresowa do 5 produktów NIGDY nie działa, bo nie ma tam kto pracować (ponoć tylko kierowniczka może ją obsługiwać - tylko niech ktoś mi powie dlaczego? różni się ona od innych kas?). Nie polecam sklepu Carrefour Market w Siedlcach, jeśli komuś zależy na czasie lub ma lody, czy mrożonkę.