Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Aneta_567

Dotycząca firmy: GRYCAN

Treść opinii: Opis miejsca: Kawiarnia znajduje się w CH Forum przy głównym wejściu. Posiada całkiem sporą powierzchnię jak na kawiarnię w centrum handlowym. W obecnej chwili mają również ogórek na tarasie. W momencie przyjścia kawiarnia była w połowie pełna. W ogórku nie było nikogo. Brudne naczynia znajdowały się tylko przy 2 stolikach, ale szybko zostały uprzątnięte a stoły wytarte. Dużym minusem przy zajmowaniu miejsca jest fakt, że gdy zajmie się miejsce a jest się w pojedynkę to trzeba złożyć zamówienie przy kasie co wiążę się z ryzykiem zajęcia tego miejsca przez nowo przychodzące osoby. Tak tez się stało w moim przypadku. Opis obsługi: Karty z menu znajdują się na każdym stoliku. Moja karta była już trochę wysłużona i nadawała się do wymiany. Zamówienia są przyjmowane bezpośrednio przy kasie. Za barem znajdowały się dwie osoby z obsługi - kobieta i mężczyzna. Moje zamówienie przyjmował mężczyzna. Miłym gestem była propozycja przepuszczenia mnie w kolejce z powodu mojego stanu (ciąża). Jednak nie skorzystałam z propozycji ponieważ przede mną znajdowała się tylko 1 para klientów. Na przyjęcie zamówienia w kolejce czekałam ok. 5 minut. Zamówienie składało się z deseru lodowego oraz świeżego soku średniego. Kelner odrazu zapytał czy posiadam kartę promocyjną na zakup soków i zaproponował założenie mi jej. Dodatkowo poinformował mnie o promocyjnym produkcie czyli kawach mrożonych z lodami. Po złożeniu zamówienia udałam się znaleźć nowe miejsce w kawiarni. Wszystko zostało podane do stolika w przeciągu 5 minut od odejścia od kasy. Deser podany prawidłowo - zgodny z opisem i zdjęciem z menu. Zostało wlane trochę za dużo rumu, który miał być tylko dodatkiem smakowym a stał się wypełniaczem dna, przez co smak lodów został zabity. Doznania smakowe - średnie. Sok ze świeżych owoców - podany prawidłowo, doznania smakowe bardzo dobre. Wprowadzono płatność kartą, która jak dotąd nie była możliwa. Mam nadzieję, że jakość i szybkość obsługi faktycznie poprawiła się, ponieważ podczas poprzednich wizyt czas oczekiwania na złożenie zamówienia i jego realizację był bardzo długi.