Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Piekarnia HERT

Treść opinii: Jest to dość popularna sieć piekarni, więc często do niej chodzę ze względu na bardzo duży wybór dobrej jakości pieczywa. Nigdy sama osobiście nie zostałam w tym sklepie jakoś źle potraktowana, ale dzisiaj byłam świadkiem sytuacji, która negatywnie wpłynęła na moją opinię o obsłudze w tym sklepie. Zdarzenie wyglądało następująco: pewna staruszka kupująca chleb za który zapłaciła papierowym banknotem, otrzymała resztę, ale nie odeszła od razu od kasy (pakowała zakupy i liczyła resztę), a w tym czasie ekspedientka obsługiwała już kolejnego klienta. W pewnym momencie starsza pani zapytała czy aby na pewno ekspedientka dobrze wydała jej resztę, bo wydawało jej się że zapłaciła banknotem o nominale 100 zł. Kasjerka, aż się zagotowała ze złości i nie zważając na innych klientów krzyknęła oburzona na starsza panią, że zapłaciła przecież banknotem 50 złotowym. W tym jednym zdaniu było tyle złości i natarczywości wręcz, że mimo, iż mnie to nie dotyczyło, to stojąc z boku poczułam się głupio. Staruszka bardzo się zmieszała, przeprosiła grzecznie za pomyłkę i szybko opuściła sklep, a kasjerka bez żenady obsługiwała kolejnych klientów. Atmosfera w sklepie automatycznie zrobiła się niezbyt miła, co jest zrozumiałe, gdyż pomijam fakt, że osobie starszej należy się szacunek, bo przecież każdy ma prawo się pomylić zwłaszcza w tym wieku, kiedy pamięć i wzrok już nie są takie jak kiedyś, to w żadnym wypadku sprzedawca nie powinien zachować się w ten sposób - krzycząc i obrażając klienta.