Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Real Pogoria

Treść opinii: Niestety klienci, którzy zdają sobie sprawę po co stworzono kasę szybkiej obsługi (do 10 artykułów) w Real Pogoria, mogą się niemile zdziwic, że zarówno kasjerka obsługująca kasę jak i panie z punktu obsługi klienta nie robią sobie nic z tego. Obsługiwano przy mnie mężczyznę, który ewidentnie miał trzy razy tyle towaru na taśmie. Nie pomogło zwrócenie uwagi tej osobie (bardzo bezczelna osoba swoją drogą). Co ciekawe ów klient został obsłużony na tej samej zasadzie co wszyscy. Pytam się po co jest więc kasa szybkiej obsługi? Po to żeby psuc innym nerwy. Dla przykładu takie coś nie małoby miejsca w Auchan Sosnowiec. Również przy mnie kasjerka z Auchan grzecznie ale stanowczo zwróciła uwagę osobie, która miała za dużo towaru, że nie może jej obsłużyc ponieważ jest limit do 10-ciu. Nauczona tamtą sytuacją czułam się pewnie, że ten pan zostanie usunięty z taśmy, gdy się odezwę. Niestety zero reakcji ze strony kasjerki. Zero reakcji ze strony pani z punktu obsługi, do której się też zwróciłam po pomoc. Pani stwierdziła że "nie pobiją takiego klienta który łamie zasady". Czyli że facet mógł robic co tylko chciał. Nieważne, że ja też jestem klientem tego samego marketu. Ja i inne osoby z kolejki które przestrzegają zasad muszą uszanowac nieporadnośc obsługi i innych pracowników marketu Real Pogoria.