Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Nike

Treść opinii: Po wejściu do salonu zostałam powitana przez pracownika. Następnie zaczęłam rozglądać się w poszukiwaniu butów.Po ok. 5 min poprosiłam pracownika o pomoc, której mi jej od razu udzielił. Na wstępnie powiedziałam ogólnie, że szukam butów. Od razu pracownik był zainteresowany moimi potrzebami. Zadał pytania aby określić moje potrzeby (jaki kolor mają mieć buty i w jakim rozmiarze, czy mają być do użytku co dziennego czy też do uprawiania jakiegoś konkretnego sportu, jaki mają mieć fason). Po odpowiedzeniu na pytania pracownik zaproponował obuwie, które mnie interesowało – 3 fasony, gdyż tylko takie były w moim rozmiarze (rozmiar 40,5) oraz 2 inne fasony w kolorze czarnym. Doradził również w momencie przymierzania butów pod względem fasonu oraz rozmiaru. Przedstawił zalety obuwia np. że buty ze skóry są bardziej wytrzymałe, buty z poduszką AIR na podeszwie dodatkowo nadają butom lekkości, wkładka jest dobrze wyprofilowana. Powiedział również kilka ciekawostek dotyczących tych butów, że są wzorowane na obuwiu znanych ekskluzywnych marek, że wykonane są ze specjalnego materiału. Zaproponowała zapoznanie się z pozostałym asortymentem sklepu NIKE. W tym momencie przytaknęłam i zainteresowałam się t-shirtem i bluzą, które pracownik wyszukał mi w odpowiednim rozmiarze i udałam się do przymierzalni. Po wyjściu pracownik czekał przed przymierzalnią na mnie z butami i zapytał czy któraś z bluzek jest dobra. Niestety zgodnie z sugestią okazało się, że rozmiary były za duże, ale mniejszych niestety nie było (noszę rozmiar XS). Próbując zamknąć sprzedaż pracownica powiedziała, że należy się spieszyć z decyzją, gdyż są to już ostatnie rozmiary butów i bardzo szybko schodzą, a także zaproponowała produkty uzupełniające – „Może do butów weźmie Pani skarpetki. Mamy również w promocji”. W tym momencie powiedziałam, że wezmę tylko buty i podeszłyśmy do kasy. Ten sam pracownik skasował buty, spakował je starannie w kartonik i torbę, i razem z paragonem i kartą kredytową podał mi po zakończeniu transakcji uśmiechając się do mnie mówić „do widzenia". Uważam obsługę w sklepie NIKE za bardzo kompetentną i nastawioną na wysoki poziom obsługi klienta.