Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Olga_181

Dotycząca firmy: Nike

Treść opinii: Po wejściu do sklepu zaczęłam przeglądać dostępny asortyment, szczególną uwagę zwróciłam na damskie koszulki. Po upływie ponad czterech minut podszedł do mnie pracownik, przywitał mnie i zaoferował obsługę. W trakcie rozmowy zadawał pytania o moje dokładne potrzeby i preferencje: "Do jakiego sportu potrzebuje Pani koszulki?", "Jakie kolory preferuję?". Po uzyskaniu odpowiedzi zaproponował kilka modeli zwracając uwagę na krój, materiał z jakiego są wykonane, zastosowanie. Gdy poinformowałam, że wolałabym koszulkę na ramiączkach, pracownik skupił się wyszukiwaniu tego typu produktów. Następnie zachęcił do przymierzenia dwóch modeli, które ostatecznie zaakceptowałam. W trakcie przymierzania przeze mnie koszulek pracownik nie podszedł i nie dopytał o moje wrażenia/ uwagi. Natomiast gdy opuszczałam przymierzalnię, podszedł i zapytał jak się czułam w danych koszulkach. Poinformowałam wtedy, że jedna z nich najbardziej mi odpowiada, ale jest za duża. Pracownik odpowiedział, że niestety nie mają rozmiarów mniejszych oraz wskazał, że w przyszłym tygodniu będzie dostawa i zaprasza do odwiedzenia sklepu; zachęcił mnie także do przejrzenia pozostałego asortyment. Przeszłam na dział z butami i zaczęłam oglądać dostępne modele obuwia. Po chwili podszedł do mnie drugi pracownik i zaoferował pomoc. Pan chętnie odpowiadał na moje pytania, proponował różne modele, zachęcał do przymierzania. Gdy okazywało się, że mierzony model był za duży, proponował inny rozmiar lub model. Gdy ostatecznie zdecydowałam się na zakup, zaprosił mnie do stanowiska kasowego. Przy kasie obsługiwał mnie pracownik, który doradzał mi w wyborze koszulki. Gdy podeszłam, powiedział: "a jednak wybrała Pani buty". Transakcja została szybko i sprawnie zrealizowana. Gdy opuszczałam sklep, pracownicy pożegnali mnie i zaprosili do ponownych odwiedzin. Ogólne wrażenie: Z wizyty jestem bardzo zadowolona- na poziom mojego zadowolenia wpłynęła niewątpliwe zaangażowana obsługa oraz fachowe doradztwo. Uwagi pozytywne: Pracownicy wykazywali zainteresowanie oraz zaangażowanie. Asortyment jest podzielony na damski i męski a produkty są należycie rozłożone- dzięki temu z łatwością można je przeglądać. Uwagi negatywne: Na dywaniku w przymierzalni widoczne były paprochy oraz włosy. Obaj obsługujący mnie pracownicy posiadali identyfikatory (powieszone na smyczach), ale były one odwrócone- co uniemożliwiło mi odczytanie imion pracowników.