Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: LaMarija

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Stacje paliw CPN ORLEN były dla mnie zawsze synonimem dobrej jakości usług i przede wszystkim bezpieczeństwa. Pokonuję tysiące kilometrów po Polsce i zawsze staram się zatrzymać na stacji Orlenu. Takie przyzwyczajenie i karta lojalnościowa, oczywiście!. W tym roku oceniłam conajmniej sześć stacji na krajowej jedynce i siódemce. Niestety, nic nie trwa wiecznie, poziom obsługi znacznie niższy niż dawniej. Paliwo drogie. Toalety brzydko "pachnące". Hotdogi paskudne, z musztardą, która farbuje usta i palce, napchana w koniec bułki nieapetycznie wycieka bokami. Kawa jakby też gorsza. Kilka razy byłam świadkiem, jak personel pomylił się na swoją niekorzyść ( również w moim przypadku), lub niedopilnował opłacenia rachunku przez klienta. Ktoś się przestał przejmować klientem, a personel jakby wakacyjny? niedoszkolony? Z pozytywnych wrażeń pozostało bezpieczeństwo, sklep dobrze zaopatrzony, śmietniki czyste, parkingi i dodatkowe usługi, np. sprawdzenie ciśnienia w oponach. CPN-ie, podnieś poziom, bo konkurencja nie śpi.