Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Herlitz
Treść opinii: Szkoła, szkoła…. Niestety lada chwila mamy koniec wakacji . Bogata i różnorodna oferta ,ciągle się powiększająca może nas przyprawić o zawrót głowy. Jest kilka, kilkanaście firm których ofertę rozważam. Przed pojęciem decyzji, buszowanie po stronach www producentów Dziś czas na www.herlitz.pl Z pewnym trudem znalazłam tu dwie nowości które zwróciły moją szczególną uwagę, tekturowe okładki na zeszyty i atramentowe długopisy. Strona wymaga pewnego obłaskawienia. Najprościej chyba wejść w katalog produktów który wyświetla się w nowym oknie. Zakładki na stronie jakoś komplikują sprawę zamiast ułatwiać niepotrzebnie powodują galimatias. Patrząc od góry na czerwonym tle mamy w pionowej linii biała czcionką strona główna /kontakt / imprssum mapa witryny nota prawna. Motyw czerwonego paska przechodzi jako ramka na lewy margines. Drugą linią są zakładki bardziej do mnie przemawiające: Produkty/ o Helitz /obsługa klienta /katalog produktów /konkurs sms W rozwinięciu pierwszej z nich, dotyczącej produktów mamy dalszy podział nowości /biuro/szkoła/serie/katalog produktów i przeniesienie już uwzględnionych powyżej i tym samym dublujących się obsługa klienta /katalog produktów /konkurs sms Interesuje mnie szkoła. Klikam. Mam do wyboru Majsterkowanie/ be.bag plecak szkolny/ notesy i bruliony w twardej oprawie/ etui i piórniki kosmetyczki/ pióra wieczne i kulkowe/okładka twarda/ karteczki do nauki/malowanie i rysowanie /tornistry/nalepki i naklejki/ plecaki szkolne /rożki Uf. Jeden z bardziej chaotycznych podziałów. Męczy mnie chaos, nie znajduję zeszytów. Próbuję po seriach. Jest lepiej, bardziej spójnie ale też nie do końca mi o to chodzi. Klikam w 3 zakładkę „katalog produktów” I bingo .Tu mogę poznać całą ofertę. Wyszukiwarka z podpowiedziami. Możemy wpisać słowo – Tag, wybrać kategorię, lub serię produktów. Mamy dwa układy tabeli do wyboru ze zdjęciem z boku lub na górze opisu. Strona www mnie zawodzi. Ładna ale nie o urodę mi chodzi a konkretną informację którą tu jest ciężko wyłowić. Chaos, brak chronologii , misz masz w którym się gubię. Produkty znam od kilku lat i teraz też zapewne coś wybiorę nie tylko dla córki ale i dla siebie. Ciekawe rozwiązania, nowoczesne wzornictwo jakość za przystępną cenę. Bardzo, bardzo szeroki wybór produktów. Gdy przyjdzie mi jeszcze raz na stronę zajrzeć zaoszczędzę sobie lawirowania i od razu klikam w katalog, jedyna część która jest czytelna i przyjemna dla oka i głowy. Brakuje sklepów dedykowanych gdzie znajdziemy najwięcej produktów tej marki. Nie wspomnę iż idealnie by było jak by firma otworzyła własny internetowy sklep. Och , taki małe marzenie. Morze kiedyś …?