Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Yves Rocher

Treść opinii: A nie mówiłam. Choć w tym konkretnym przypadku chciała bym nie mieć racji . Ale ilekroć dokonują zakupów w sklepie internetowym Yves Rocher to nigdy nie jest tak by nie było z nim problemów. W telegraficznym skrócie: Wprowadzająca w błąd informacja o dostępności produktu, problemy z finalizacją oraz brak kontroli nad ilością prezentów . Strona www pozostawia wiele do życzenia jeżeli chodzi o jej nawigację i czytelność. Ku sprawiedliwości napisać należy że zawsze firma stara się zrekompensować swoje „nie dociągnięcia”, i złagodzić żal klienta. Taką rekompensatą za brak niby gwarantowanego prezentu właśnie był przesłany kod rabatowy i zaproponowanie wysyłki kolejnego zamówienia na koszt nadawcy. Pochwała. Na jego realizację dano mi kilkanaście tygodni. Też plus. Mimo wszystko tak się jakość złożyło że ze złożeniem zamówienia czekałam na ostatnią chwilę. Ale je złożyłam, choć dalekie to było od przyjemności jakiej by należało się spodziewać. Wymagało trochę więcej czasu niż normalnie zajęły by mi zakupy w innym sklepie internetowym ,którego jestem stałą , wieloletnią klientką i którego ofertę dość dobrze znam. Ale się udało. Chwilę po finalizacji zamówienia na adres e-mailowy dostaję jego potwierdzenie i informację że zostało ono przyjęte do realizacji . Wiadomość jak czas pokaże bardzo mi się przyda. Gdy już myślę że paczka jest w drodze dostaję wiadomość z Biura Obsługi Klienta Yves Rocher że jednak się mylę. Zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, mało tego zostało ono przez firmę anulowane gdyż kwota jego jest według pracownika działu za niska. Numeru zamówieni nie podano, ale data wskazuje że jest to zamówienie które składałam ostatnio. Odszukuję w historii @ na onecie jego specyfikację. Kwota zamówienia według niego jest odpowiednia, spełniająca warunki z korzystania z oferty. Odpisuję więc i załączam kopię owej specyfikacji. Na następny dzień kolejny @ z Biura Obsługi Klienta z informację że faktycznie błąd leży po stronie firmy za który pracownik ją reprezentujący bardzo przeprasza a moje zamówienie zostanie wysłane. Z opóźnieniem z uwagi na jego bezpodstawne wstrzymanie. Potężna firma , z renomą ,możliwościami i predyspozycjami do świadczenia usług na najwyższym poziomie, których nie wykorzystuje. Problemy i komplikacje przy odrobinie dobrej woli do uniknięcia. Nie pierwszy raz zamówienie nie jest realizowane tak jak bym tego oczekiwała. Kładzie się to coraz większym cieniem na wizerunek marki Yves Roche. Na razie zniechęca mnie do zakupów przez stronę, ale jak tak dalej pójdzie awersja może objąć firmę jako taką. I nie będzie to strata tylko jednego klienta. Czekam, czekam i może się jednak doczekam poprawy funkcjonowania firmy w aspekcie szeroko rozumianym informatycznym i systemowym.