Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: nibys

Dotycząca firmy: nico

Treść opinii: Niestety mimo tego ze często z ciekawością oglądam towary w tym sklepie i znajduje tam perełki nie mogę wystawić pozytywnej opinii. Plusy: - Oferowane marki i kroje. Jeden z niewielu sklepów w Krakowie w którym można zakupić dobrej jakości syntetyczne lub sztuczne rzeczy. - 50% kolekcji jest dobrej jakości/ciekawego/modnego fasonu. - zachęcająca do zakupów wystawa Minusy: - Złe rozmieszczenie towarów. Nielogicznie pierwszy jest dział męski. Ubrania są stłoczone mimo dużej powierzchni sklepu, kiepsko zaprezentowane. Cześć leży na stołach co utrudnia obejrzenie ich, znalezienie właściwego rozmiaru oraz dodaje pracy obsłudze. Buty są wystawione niechlujnie. - przymierzalnie są nie komfortowe, brak dużej liczby wieszaków(co zimą jest wyjątkowo irytujące, na 2 wieszakach nie sposób pomieścić tego co mam na sobie i tego co chce zmierzyć), bark intymności, bark taboretu (czasem musimy sprawdzić czy w pozycji siedzącej ciuch leży dalej nienagannie lub położyć torebkę ale o tym nie pomyślano), nie przy każdym regale z butami jest pufa do przymierzania i pudełko z jednorazowymi stopkami. - obsługa jest zazwyczaj nie zainteresowana klientem bardziej rozmową miedzy sobą i poprawianiem towaru. Ocenia klientów po wyglądzie(jeśli ktoś tak jak ja robi zakupy w dresie zostanie zignorowany). Obsługa nie wie co sprzedaje (nie wie jakiej marki, z jakiej tkaniny z jakiego materiału - przynosi wiskozę gdy prosi się o bawełen). Bark tez kompetencji przy doradzaniu stroju. Reprezentuje typ wcisnąć mimo mankamentów. - Na metkach pojawia się 2 jakość rozmiarów raz rozmiarówka włoska raz europejska. - Zawyżone ceny i wyprzedaż na jednym poziomie(jedna obniżka). - Tandetność niektórych towarów. Z jednej strony firma reklamuje towary jako włoskie i ekskluzywne a są one co najwyżej zadowalając a w wielu przypadkach kiepskie. Np lezące przez x sezonów satynowe cekinowe torebeczki. Oczywiście nie mam na myśli wyglądu bo gusta są różne ale kiepskie wykonanie. Podsumowując Nico próbuje aspirować na sklep ekskluzywny, chce aby sklep był postrzegany jako salon jednak ktoś zapomniał że nie wystarczy tego tak nazwać w reklamie. Wszędzie przebija mierność. Salon w Plazie potrzebuje sensownego managera. Sklep ma duży atut w postaci marek niedostępnych gdzie indziej . Niestety jak na razie jest on marnowany.