Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: nibys

Dotycząca firmy: PAWO

Treść opinii: Sklep oceniam bardzo pozytywnie choć jest kilka niedociągnięć które psują całość. Jest moim stałym punktem zakupów urodzinowych/imieninowych/weselnych już od kilku lat. Plusy: - Ceny i jakość która za nie otrzymujemy. Np. krawaty nawet te sztuczne lub syntetyczne są przyjemne w dotyku, dobrze się noszą i nie niszczą. Te z domieszką jedwabiu także są w rewelacyjnej cenie. - Szeroki asortyment to sklep w którym bez problemu kupiłam rzeczy ciężko dostępne w innych jak np. spinki do mankietów (obecnie przezywają renesans i można dostać je wszędzie ale 3 lata temu była to prawdziwa sztuka) czy męskie chusteczki. -Ciekawe wzory (nie wiem jak w garniturach ale z koszul zawsze wybrałam choć 2 które mi się podobały) - Promocje i fajna obsługa. Zwłaszcza gdy kupuje prezenty potrzebna jest rada np w sprawie niuasów rozmiarowych. Minusy: - Obsługa nie umie proponować alternatywy. Gdy chciałam kupić koszule a z 3 wybranych fasonów nie było rozmiaru z strony ekspedientki nie wyszła propozycja innego wzoru. Brak reakcji "nie mamy tego ale czy była by pani zainteresowana czymś takim". Tu z czasem się pogorszyło pierwsza(z początkiem powstania galerii krakowskiej) obsługa była najlepsza. Teraz jest coraz gorzej. Teraz zastanawiając się nad tym stwierdzam że coraz rzadziej odwiedzam ten sklep własnie ze względu na to że obsługa nie jest taka jak początkowo. Panie są miłe ale brak z ich strony wyjścia do klienta. Po prostu bierna obsługa pytanie odpowiedz. - Układ salonu. Koszule i krawaty są dobrze wyeksponowane jednak reszta już nie tak dobrze. Gablotka z dodatkami przysłonięta jest często przez rzeczy wyciągane z zaplecza, swetry wiszą na wieszakach i rozciągają się (męski sweter zwłaszcza w dużym rozmiarze i z delikatnego materiału ciężko ładnie wyeksponować na wieszaku). Część przy kasie z koszulami jest dobrze zagospodarowana a reszta już niekoniecznie. Podsumowując oferta, jakość, wzornictwo i ceny są bez zarzutu. Personel ma wiedzę ale brak mu zdolności marketingowych. Zmieniająca się kadra nie utrzymuje poziomu. Właściciel nie zrozumiał jeszcze że warto posiadać stałą kadrę nawet kosztem wyższych wydatków a nie zmieniać ludzi.