Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: ZOO Papugi

Treść opinii: Wychodząc zadowolona po udanych zakupach w euro postanowiłam zajrzeć na chwilę do zoologicznego sklepu mieszczącego się tuż obok celem zakupu jakiegoś smakołyka dla mojego pupila. Porządek w sklepie nie wzbudził moich zastrzeżeń. Pomimo ogromnej ilości towaru na niewielkim obszarze nie miałam wrażenia chaosu na terenie sklepu. Worki z karmą stały równo poukładane na podłodze. Drobne akcesoria czy zabawki były posegregowane w koszykach. Klatki i akwaria w których znajdowały się zwierzęta były utrzymane w czystości i co ciekawe pomimo, iż byłam w sklepie zoologicznym nie czułam charakterystycznego dla tej branży nieprzyjemnego zapachu na sali sprzedażowej. Dosłownie kilkanaście sekund po poim wejściu do sklepu sprzedawca zapytał czy może w czymś doradzić. W związku z tym, że niosłam duże niewygodne pudełko z zakupem z poprzedniego sklepu a wybór psich łakoci był tak duży że ciężko było się zdecydować postanowiłam skorzystać z oferty sprzedawcy i poprosiłam aby wybrał kilka smakołyków dla mojego pupila informując jakiej rasy jest mój pies. Sprzedawca wydawał się być zadowolony z powierzonego zadania. Miał na sobie niefirmowy casualowy strój pasujący do miejsca jego pracy. Szkoda, że nie miał identyfikatora przypiętego do ubrania wówczas łatwiej byłoby rozpznać, że jest pracownikiem sklepu.Zaakceptowałam wybrane przez pracownika smakołyki dla mojego psa zapłaciłam za nie podziękowałam i wyszłam nie mogąc doczekać się aż poczęstuje smakołykiem swojego psa.